28 mei 2013

Tasje met klein album

Afgelopen zaterdag was alweer de 6 de scrapdag met Connie en Titie en elk jaar hebben ze een super leuk projectje om te maken en altijd heel gezellig. Dit jaar een tasje met een album erin van 10,5 x 10,5 cm. en alle materialen die ervoor nodig zijn. Het is een bruin tasje die we aan de buitenkant geverfd hebben.  
De voorkant van het tasje heb ik thuis nog bewerkt met een template en  modelier creme en ook de achterkant van het album  heb ik daar mee bewerkt.  Op de zijkanten wat voetjes geponst, omdat het een wandelvakantie was.



Bedankt voor het bezoek en tot een volgende keer.

19 opmerkingen:

Jeanette zei

Wauw mooi geworden Els, de mijne is ook bijna klaar.

Groetjes Jeanette

Anneke. zei

Ohw, wat weer een super leuk project! Mooi gemaakt.
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

mooi project , super leuk!

Wiebine zei

erg leuk geworden Els, het tasje én het album. Lijkt me een gezellige dag,
groetjes,
Wiebine

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een leuk project is dit, mooi de gevrfde tas en het leuke album, heel toepasselijk de voetjes, weer erg leuk..ik zie ook je favoriete bloem weer..bij de titel staat albumalbum..of hoort dat zo??? liefs van Ans

Coby van willigenburg zei

wat ziet dit er geweldig leuk uit!

groetjes Coby

Klaske zei

wat is ie leuk geworden Els, met dat lichtblauwe erbij!

Oeneke zei

Prachtig geworden Els, mooie kleuren. Die bloem op de voorkant is super

ann van dijk zei

Wat een mooi tasje heb je gemaakt
Liefs anneke

marika zei

wauw! echt supermooi!

groetjes,Marika

Alexandra zei

Wat een prachtig tasje en miniboekje is het geworden.

M@rjan zei

Wat een leuk werkstuk om te maken en wat heb je er iets moois van gemaakt. Altijd zo gaaf die miniboekjes! En nu ook nog met een mooi tasje eromheen!

Alida zei

oh nu kan ik em wat beter bekijken, wat leuk dat je em zelf hebt geverfd, mooie kleur. Ik vind het een prachtig geheel.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Miranda Mols zei

Waanzinnig l3uk 3n briljant mooi!

Lean de Ruiter zei

Leuk geworden gave kleurtjes en de banner op het tasje staat ook gaaf.
groetjes,Lean

Brenda zei

Hij is prachtig geworden Els!! Ik heb mijn albumpje inmiddels wel af, maar voor het tasje heb ik even geen inspiratie helaas.
Groetjes,Brenda

Boukje zei

Dat ziet er mooi uit, mooi effect ook die creme!
Groetjes Boukje.

Ans zei

Wow, wat een gaaf tasje, leuk mini album, een super creatie.

Liefs ANS