7 mei 2013

Uitdaging 166

 Deze week bij Cards & Scrap   uitdaging 166.
 Maak een kaart of LO voor moeder met deze leuke schets.
 
 
 
 
Een paar weken geleden zouden Jeanette en ik een boekkaart gaan maken maar helaas kon dit niet doorgaan en ben ik zelf  aan de slag gegaan.
En wat is dat leuk om te maken en te geven voor Moederdag. Deze boekkaart vond ik bijzonder geschikt voor de bloemzaadjes die ik erin wilde stoppen.



Nog een een lief moederdag gedicht op de label geprint en klaar is dit leuke kadootje dat ik met plezier gemaakt heb. Voor de sluiting heb ik een klein magneetje gebruikt maar een lintje kan ook heel goed.
 
Op de foto klikken is groter kijken.
En bedankt voor het kijken en de leuke reacties van de vorige posten.
 
 

17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat super leuk, Els!

Judith zei

Het lijkt mij een klus, maar het resultaat is super! Daar maak je je (schoon-)moeder blij mee.

Fijne zonnige dag gewenst,
groetjes van Judith

Jeannette zei

wat superleuk gemaakt Els, ik zag net je voorbeeldkaart al bij cards en scrap en vond hem al zo mooi, nu zie ik de binnenkant en is die nog veel mooier (kan dat hihi?)groetjes Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
prachtige boekkaart heb je gemaakt voor de challenge, hele leuk binnenkant..liefs van Ans

marika zei

heel erg mooi en zeer leuk om te krijgen

groetjes, Marika

Jeanette zei

Hij is mooi, hij is heel erg mooi geworden Els. Ik moet helaas nog beginnen.

Groetjes Jeanette

Alida zei

oh wat een prachtige boekkaart is dit,wat leuk om daar zaadjes in te doen en hij is helemaal af met lintjes en hartjes, erg mooi Els.

Berlinde zei

Prachtig zo'n boekkaart Els, je hebt hem heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Marja zei

Wat een prachtig boek heb je er van gemaakt. Die wil ik in het echt graag es bekijken. Heb zelf ook al eens een boekkaart gemaakt, maar nooit echt "af" gemaakt.

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Els.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Is vast veel werk geweest, maar wel erg gaaf hoor!

Ans zei

Ziet er weer super uit, leuk idee om er bloemzaadjes in te doen.

Liefs Ans

Marijke zei

Wat een mooie ceratie heb je gemaakt Els, leuk ook de bloemzaadjes in het boek.

groetjes,
Marijke

Tinie zei

Wat een leuke boekkaart heb je gemaakt!! Zo leuk om dit cadeau te geven!
groetjes Tinie

Brenda zei

Hij is prachtig Els!
Groetjes,Brenda

Alexandra zei

Wat een leuke boekkaart en geinig zo met die bloemzaadjes erin.

Sandra1968 zei

Geweldig mooi!