16 juni 2013

Even knuffelen

blij en verrast was ik vorige week toen er een berichtje kwam via het scrapforum van Helena of ik mee wilde werken aan een speciaal project voor dit blog van Scrapplezier .
Ze had 3 mensen van het  forum uitgezocht die ze een kleine envelop zou sturen met materialen om een layout te maken. 3 dames die dezelfde producten ontvangen maar de uitwerkingen zullen dus heel verschillend zijn.
Ook weten we niet wie de andere 2 dames zijn dus dat is natuurlijk ook heel leuk. Dinsdag laat in de middag kwam de envelop met leuke materialen en mocht ik met de layout aan de slag en dit is wat ik er van gemaakt hebt.




Als je de andere uitwerkingen wilt zien klik dan HIER
Het was heel leuk om zo snel en onverwachts hier aan mee te werken.
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.  
 
 

11 opmerkingen:

Ans zei

Dat is leuk en je heb natuurlijk weer een prachtige lo gemaakt.

Liefs Ans

Jeanette zei

Leuk dat ze jou gevraagd hebben. Mooie detail met de bloemen enje lay-out is erg mooi.

Groetjes Jeanette

xxx Myra xxx zei

wat een eer, hij is weer prachtig geworden!

Berlinde zei

Leuke LO heb je gemaakt Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Carolina zei

je hebt er weer een plaatje van gemaakt, mooie LO!

Anneke. zei

Wat prachtig, Els! En zeker een eer, maar ook spannend wie de andere dames hebben gemaakt en wie ze zijn....
Groetjes Anneke.

Alida zei

erg mooie LO heb je gemaakt Els, ik dacht eerst dat het stof was, maar je hebt het papier er mooi opgenaaid. Leuke details die ik nu even wat beter kan bekijken.

Marja zei

Je bent ontdekt Els, berg je maar!
Een ontzettend leuke LO heb je er van gemaakt.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat leuk zo'n onverwachte uitdaging, weer een prachtige LO gemaakt..super..liefs van Ans

marika zei

Prachtig!
Leuke lay-out, mooie details

groetjes,Marika

M@rjan zei

Lijkt me lastig om met dingen die je krijgt iets te moeten maken, maar het is je goed afgegaan. Hee leuk die harten en teksten, een mooi evenwicht, ja... jij kunt het wel hoor!