22 juni 2013

Gefeliciteerd

Deze week moest ik nog een mannenkaart maken en geloof dat  dit wel geslaagd is. Een plastic verpakking gebruikt en gevuld met hartjes en eigenlijk is zo'n kaartje best snel klaar.
'Jarige jop' in de verpakking heb ik gestempeld met versamark en toen met wit embospoeder. 
 
Gefeliciteerd is dubbel uitgestanst met de mal van Marianne Desing en een beetje naast elkaar geplakt geeft toch een bijzonder effect. De gears zijn van Tim Holtz

 
Een detail van de binnenkant waar ik de het tandwiel heb vastgezet met een spijkerbrad voor een wat stoerder  resultaat.
 
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
 
 

10 opmerkingen:

Coby van willigenburg zei

erg leuk Els, goed idee dat zakje zo en lekker stoer

groetjes Coby

Berlinde zei

Een superleuke kaart Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een geweldige kaart Els.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Oeps alweer een kaartje dat ik heb gemist, ik weet niet hoe het komt, maar soms komen berichten niet in mijn Blogrol..Je mannenkaart is heel erg leuk, mooi de hartjes in de verpakking en de gears van Tim, doen het altijd goed..Liefs van Ans

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke stoere kaart, al maken die hartjes het wel weer een beetje minder stoer ;) Zijn het hartjes om te snoepen of zijn het vilten hartjes? Prachtige details, echt gaaf gemaakt!! groetjes van Bianca

Patricia zei

Hoi Els,
Je mannenkaart is echt leuk geworden zeg! Ik vind dat ook altijd heel erg lastig. De jouwe is echt lekker stoer. Leuk ook hoe je met dat tandwiel hebt gewerkt en dat zakje met hartjes. Het papier is ook zeer geschikt. Ik bedenk me net dat ik dit ook nog heb liggen. Fijne zondag,
groetjes Patricia

marika zei

superleuke kaart! erg leuk ideetje zo met die verpakking en de snoepjes erin.
Ga je ideetje eens lenen als dat mag

groietjes,Marika

M@rjan zei

Mag dan snel klaar zijn, wat een leuk effect! Lekker stoer is de uitstraling met het tandwiel en deze tinten. Gaaf hoor!

Rianne zei

Zeker gelukt!
Wat een leuk kaartje!!

Thamar, zei

hoi hoi

wat lief dat je weer effies bij mij langs kwam.Wat heb je weer een mooie creaties gemaakt helemaal top. Hier even geen zin gehad in het scrappen. William gaat 1 juli naar een nieuwe school na anderhalf jaar pesten was de maat vol. hij loopt nu bij een kindercoach om hem zijn eigen ik terug te vinden zoals zij dat zegt. zo zielig. er zijn hier heel wat traantjes gevallen. Wij hopen dat hij een geweldige nieuwe start krijgt op de nieuwe school.Dus voor de zomervakantie nog even proeven aan de nieuwe school. Ik heb hem vandaag thuis gehouden, weer zo'n hoofdpijn.
gr Thaam