30 juni 2013

Liftchallenge 44

Vandaag een kaartje gemaakt voor liftchallenge nr. 44 en dat was weer een hele leuke en ik had weer wat tijd om te fröbelen.   

 
 


 
 
Papier van papermania en geïnkt met distress inkt. Op de zwarte cirkel zitten hotfix parelmoer steentjes. De vlinder is een spelbinder en die heb ik ooit gewonnen.  Ook zit op de vlinder een laagje  Glimmer Glam van Tattered Angels. Het bloemen ponsje weet ik niet waar die van is en de groene takjes zijn van Martha Stewart ponsje.
Hieronder de te liften kaart
 
Dank je wel voor jullie bezoekjes en de leuke reacties en tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Els,
Leuke kaart heb je gemaakt.
JE hebt hem erg leuk gelift.
Ook je babykaartje van de vorige post vind ik erg mooi.
FIjne zondag,
groetjes Patricia

Gerda zei

Die onderste is wel héél erg leuk!

groetjes Gerda

Jeannette zei

hoi Els, hij is weer prachtig, mooi op zo'n zwarte kaart, helpt me toch weer over de drempel om een zwarte kaart te maken, groetjes Jeannette

Connie zei

wat een supermooi kaartje geworden Els!! Ook een veelzijdig kaartje, kan bij trieste momenten maar ook voor een verjaardag volgens mij!

M@rjan zei

Heel mooi gelift, Els! Leuk dat fijne achtergrondpapier en de sterke kleuren in combinatie daarmee. Mooi afgewerkt ook! Fijn dat je meelift met ons Liftchallengeblog!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een leuke lift heb je gemaakt, zó leuk, een andere papierkeuze en het wordt een totaal andere kaart..Liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

superleuk weer, de onderste is mijn favoriet

Thamar, zei

hoi hoi

nou ik sluit mij weer helemaal aan bij de dames boven mij.
superrr kaartje
fijne avond

gr Thamar

Alida zei

prachtig kaartje Els, wat leuk met die pareltjes en die vlinder is helemaal top, mooie kleurencombi ook.

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje mooi gelift!
groetjes,Lean

Klaske zei

wat een prachtig kaartje Els, superkleurencombi ook!!

Anneke. zei

Die van jou is ook schitterend! Leuke uitdaging .
Groetjes Anneke

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!

Groetjes, Sandra

Nadine zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar en die vlinder komt er zo mooi uit! Super! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

Cornelie zei

Mooi geheel, en dat komt zeker door de kleurkeuze! Erg mooie lift, en tof dat je meedoet met de liftchallenge!