5 juni 2013

naar de top

Bij de craftorijforum hadden ze vorige maand een uitdaging staan met een sketch en dit heb ik ervan gemaakt. Ook de nieuwe sketch voor deze maand is weer een echte uitdaging. Moest toch mijn kerstspullendoos weer even te  voorschijn halen omdat ik de sneeuwvlokken malletjes daar bewaar.
 
 
De aqua hexagons heb ik met de hand genaaid en vond het een intensief werkje.  De foto is gemaakt in April toen we naar de top van een berg liepen en er nog volop sneeuw lag.Wat een pracht wereld is het dan.
 
 Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

15 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

mooiiiiii !!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

Lean de Ruiter zei

Mooi lootje en je hebt de sketch gaaf verwerkt.
groetjes,Lean

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een prachtige LO is dit, leuk die doorgestikte hexagons, mooie foto en super met de ijssterren, liefs van Ans

Berlinde zei

Mooie LO Els, prachtige kleurencombi!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke. zei

Prachtig, Els!!!! Vind het aqua blauwe kleuren ook zo mooi.
Groetjes Anneke

Jeanette zei

Bijzonder en zo mooi, een hele mooie omschrijving van de lay-out die je hebt gemaakt. Prachtige kleuren!

groetjes Jeanette

Alida zei

Prachtig Els en wat een mooie sketch voor die winterfoto's, erg mooi gedaan, ook die gestikte randjes vind ik super.

Jeannette zei

hoi Els, wat een gave LO is dit en ik geloof gelijk dat de stiksels een werk zijn, maar het is wel erg mooi geworden, prachtige kleuren en wat leuk die foto er zo in verwerkt, groetjes Jeannette

Petra Freubel zei

wauw die is auper geworden zeg knuf peet

Judith zei

Het ijsblauw en grijs past perfect bij het thema winter. Leuke layout. Maar je begrijpt het zeker, als ik nog even niet aan sneeuw moet denken (-;
Ik genoot zo van de zon vanmiddag, fijn na een periode van kou...

Coby van willigenburg zei

Wat een prachtige uitwerking is dit geworden, die kleuren helemaal top

groetjes Coby

Klaske zei

intensief werkje, maar met een prachtig resultaat!!

Oeneke zei

Wauw, wat een mooie Lo is dit geworden. Heerlijk winterse kleurtjes ook al moet ik nu nog niet aan winter denken. Brrr

Ans zei

Schitterend weer, de blauwe kleur past zo mooi bij de foto!!!!

Liefs Ans