18 juni 2013

Uitdaging 172 Cards & Scrap

Een nieuwe week en een nieuwe uitdaging en dit keer is het
 
'POST' 
 
 
 
Deze keer heb ik een kaart gemaakt en eerst gestempeld op DCP papier en ingekleurd met copics. Dan nog een keer op VELLUM gestempeld en het velletje vellum  er precies overheen gelegd en dat geeft een heel leuk effect. De stempel is zonder vellum iets te rood maar nu met de vellum vind ik hem heel mooi van kleur. Op een paar plaatsen heb ik het vellum vast gezet met een bradje en een stukje tape onder de bloem. Op de foto klikken is groter kijken


 
 Klik HIER  om te kijken wat  voor prachtige voorbeelden de andere designers hebben gemaakt.

Sponsor deze week is Stempelfeest
 

20 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi effect geeft dat Vellum! Echt een prachtige kaart!!!

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Els!

M@rjan zei

Wat mooi! Ja, het vellum zal het rood inderdaad wat temperen. Prachtige stempel is het, ik houd wel van die vintage uitstraling. Mooi afgewerkt heb je de kaart verder!

marika zei

wauw! echt een prachtige kaart

groetjes,Marika

Alida zei

prachtig wat mooi, leuk idee met dat vellum

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Mooie kaart is dit geworden, ik gebruik ook graag vellum, dat geeft zo'n mooi effect..ziet er weer super uit..liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

prachtig Els!

Aletta zei

Prachtige kaart met een prachtige stempel, mooi gemaakt Els.
Groetjes Aletta

Brenda zei

Hij is prachtig Els!!

Patricia zei

Hoi Els, wat heb je dat leuk gedaan met dat vellum. Erg leuk idee, daar was ik niet opgekomen.
Dit ga ik even onthouden. Ik vind het echt een hele mooie kaart, ook met die prachtige stempel.
Ik zag dat ik nog een Layout en een kaart gemist had van je. Leuk idee van die LO, de jouwe is erg leuk,ik ben benieuwd wat de anderen ermee hebben gemaakt, laat je dat nog zien, of kun je daar niet achter komen??
Je andere kaart is ook leuk gemaakt. Grappig hoe je de tekstjes hebt gebruikt.
Fijne dag,
groetjes Patricia

Carolina zei

wat een prachtig kaartje weer Els!

Berlinde zei

Heel erg mooie kaart Els, prachtige stempel en leuk gedaan met dat vellum!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke. zei

Ohw, je hebt deze prachtige stempel gebruikt.!! Prachtige kaart geworden.
Groetjes Anneke

Peggy zei

Hele mooie kaart!
Goed idee van het velum
Vele creatieve groetjes
Peggy mollemieke

Marijke zei

Wat mooi zeg hoe je de stempel en het vellum hebt verwerkt!! Prachtig geheel zo!!

Groetjes,
Marijke

Lean de Ruiter zei

Hele mooie kaart heb je weer gemaakt Els
groetjes,Lean

Ans zei

Wow, wat een prachtig kaart weer!!!! Hele leuke stempel en mooi ingekleurd.

Liefs Ans

Tinie zei

Prachtige kaart is het geworden met deze mooie roos!!
Groetjes Tinie

Jeanette zei

De kaart is in het echt nog mooier dan op de foto. Super mooi geworden Els.

Groetjes Jeanette

martina's kaartjes zei

deze stempel heb ik ondertussen al een aantal keer zien voorbij komen, vind hem supermooi ! heel knap gedaan. lekker romantisch,
grtjs, martina
x