1 juni 2013

Veel liefs

Bij liftchallenge blog kan je een kaart liften tot 8 juni  en hiervoor heb ik deze kaart gemaakt .
4 stroken designpapier gebruikt en een stuk kant met een zwart lintje erdoor gedaan en daar bovenop een roze strikje en de rozetbloem van Tim. Ook nog wat plakparels erop gedaan.  
 
 
en nog een kaart gemaakt  want eigenlijk is het een kaart waar
je weinig voor nodig hebt.
 
dit is het te liften kaarten kaartje.
 
Dank je wel voor het langs komen en tot een volgende keer.
 

16 opmerkingen:

Alida zei

leuke kaartjes heb je gemaakt Els, die rozet van Tim blijft mooi he?

Riet zei

Wat een schitterende kaarten.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Je kaarten zijn prachtig, Els. Volgens mkij zijn het ook snelle kaarten?
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

echt heel leuk!!

Oeneke zei

Leuke kaartjes,mooie warme kleuren heb je gebruikt

Jeannette zei

prachtig is je liftkaart Els, ook een beetje CAS zou ik zeggen (ik ben blij dat ik weet wat het is haha) hele mooie kleurencombi, succes bij de challenge en groetjes Jeannette

Marja zei

wauw Els, ik vind ze alledrie heel bijzonder.

!neke zei

Mooie kaart, tweede is ook mooi!
Rozet van TH is altijd een topper!
Grts !neke

M@rjan zei

Maar liefst twee kaartjes, wat leuk1 Ze zijn allebei erg mooi geworden! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Nadine zei

Twee heel leuke varianten van de liftchallenge, knap! Mooi papier heb je gecombineerd. De eerste is mijn favoriet van de twee, erg mooi van kleur! Bedankt voor het meedoen!

Carolina zei

Wauw, wat een mooie kaartjes weer Els!
en de kleuren vind ik ook erg mooi...

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Els, heel mooi gelift!
Lieve groetjes, Berlinde

Lean de Ruiter zei

Gave kaartjes weer.
groetjes,Lean

Miranda Mols zei

Hele mooie lifts. Kan eigenlijk niet goed kiezen welke ik mooier vind.

Jeanette zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt Els!!

Groetjes Jeanette

Cornelie zei

Leuk hoor 2 kaartjes gemaakt! Mooie lifts, en ook bij mij is nummer 1 favoriet. Niet alleen de kleuren, maar ook de rust! Dank je wel voor het meedoen!