25 juli 2013

Een aluminiumdoosje

Ergens op een blog of forum kwam ik dit filmpje tegen maar kan het helaas niet terug vinden waar het stond. Gelukkig had ik het wel opgeslagen.
Dit doosje dus gemaakt met aluminiumfolie en zwarte acrylverf. En erg leuk om te doen en is eigenlijk zo klaar.
 Vlinders van Nellie Snellen  en de hartjes uit de pons van Martha Stewart.
 Knoopjes van een blouse 
 Hier bewust de bodem niet gedaan en kan je zien dat het gewoon een bruin doosje is
 
Hier nog een detailfoto van het houten klosje dat er op geplakt zit.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
Groetjes, Els

15 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een leuk project, Els. En zo mooi gemaakt. Mijn complimenten!
Anneke xx

M@rjan zei

Wat een mooi effect! Prachtig doosje, Els! Lief dat "vaasje"erop met de mooie bloemen.Je theemapje is trouwens ook erg mooi!

Jeannette zei

Hoi Els, wat een schattig doosjes en dat met folie, die folie wordt wel vaak genoemd op blogs de laatste dagen haha, iedereen ineens aan de folie, ik heb het filmpje nog niet bekeken maar dat ga ik zeker nog doen, toch wel nieuwsgierig. Jij hebt er in ieder geval weer iets heel moois van gemaakt, groetjes Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi els,
heb het filmpje even bekeken,ziet er leuk uit, je hebt weer iets heel leuks gemaakt en je doosje mooi versierd..liefs van Ans

Alida zei

heel erg schattig Els en wat leuk dat klosje met dat stukje kant, ik vind het een geweldig mooi projectje.

Christine zei

Heel mooi! Het lijkt me ook wel leuk om eens te doen!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wat mooi geslaagd doosje ! heel erg leuk en mooie kleurencombo, zo valt de bloem nog eens extra op, super gedaan.
bedankt voor je bijna dagelijkse reactie op mijn blog =)
grtjs, martina
x

marika zei

supermooi doosje!
Straks ook maar even het filmpje bekijken

groetjes,Marika

xxx Myra xxx zei

wat een mooi doosje Els!!

Kitty zei

Het is een prachtig doosje Els. Het filmpje lukt niet op de pad, dat ga ik van het weekend eens kijken.

Ans zei

Is echt schitterend, vind deze mooier dan die in het filmpje, haha

Liefs Ans

Coby van willigenburg zei

wat een mooi doosje is het geworden leuk om te krijgen

groetjes Coby

Berlinde zei

Een supermooi doosje Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Berlinde zei

Een supermooi doosje Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Oeneke zei

Wat een leuk cadeautje, ik ga snel het filmpje bekijken