3 juli 2013

Ik had ooit

Enkele jaren geleden had ik via een forum een ladenblokje gemaakt met 2 laden en een easelkaart erop. Vond het heel makkelijk en heb er later nog eens 2 laatjes ondergemaakt en de easelkaart eraf gehaald en een plastic bakje met  overgebleven frutseltjes erop staan.  Dat beviel me wel goed.
 
 
Deze ladenblok heb ik nu opnieuw gemaakt van mijn favoriete papier Ridderholm.
 
 
En een paar weken geleden had ik deze  buro organizer gemaakt en   
 
 
zet deze op het ladenblokje en dan is 1 + 1  één geheel.  
Weg met dat stomme plastic bakje en kijk wat een mooi geheel dit nu is.
 
 
Ben er zelf heel blij mee dat ik dit papier een poosje geleden zo voordelig bij Claudia's scrapzolder had gekocht.  
 
Deze schattige labeltjes heb ik  bij Stuifzand in Zuidwolde gekocht en ik vind ze zo leuk.

 
Bedankt voor het kijken en jullie altijd leuke reacties die is met plezier lees. Tot een volgende keer.
 
 
 

20 opmerkingen:

Lean de Ruiter zei

Gaaf geworden en super handig ook.
groetjes,Lean

Bianca Kalksma zei

wat een gaaf papier, kan me voorstellen dat je dat gebruikt hebt voor dit ladenkastje, kun je er extra lang van genieten ipv dat het met de post meegaat naar een gelukkige ontvanger :) Súper hoe je het ladenkastje gemaakt hebt, ben je daar nu lang mee bezig? En bedankt voor de info over de hartjes die je in een eerder bericht had gebruikt!
groetjes van Bianca

Alida zei

wat een feestje op je bureau, mooi papier is dit zeg, en dat uiltje is zo schattig.

chantal zei

Prachtig ladekasten heb je gemaakt. Dat papier is echt heel mooi
Liefs Chantal

Thamar, zei

hoi hoi

Wat is een super kastje zeg en heel mooi papier. stoer setje samen. Ik vind wat jij doet altijd zo knap daar heb ik het geduld dan weer niet voor.
fijne avond

Thamar

Jeannette zei

nou ja zeg Els, wat hartstikke leuk weer gevonden, dat past even goed bij elkaar, ik vond het bovenste verdeelbakje al zo leuk vorige week, maar nu is het echt een setje, top, groetjes Jeannette

Judith zei

Een geweldig leuk geheel, Els!

Klaske zei

wat een prachtige set heb je er zo van gemaakt Els! idd prachtige kleurencombinatie! mooi om zo op je bureau of schrijftafeltje te hebben!!

Jeanette zei

Wat een super mooie combinatie is dit samen! Heel erg mooie geworden!

Groetjes Jeanette

Carolina zei

leuk hoor zo'n bureau organizer en ziet er idd veel beter uit dan een plastic bakje!

M@rjan zei

Wat gaaf Els! Zo heb je en prachtige set! Het papier is inderdaad erg mooi. Lijkt me een erg precies werkje, maar zo te zien ben jij daar goed in!

Patricia zei

Aah wat heb je dat leuk opgelost zeg.
Ik vind het echt prachtig.
Dat papier is inderdaad erg mooi.
En zo heb je weer een prachtig kunstwerk op je buro staan!
Fijne avond,
Grt Patricia

xxx Myra xxx zei

hoe kan ik dit nou gemist hebben, werkelijk prachtig gemaakt Els!

marika zei

nou, dat was een goed idee van je zeg! iet er super uit zo, lekker veel opbergruimte en heel leuk om te zien

groetjes,Marika

Anneke. zei

Het is een schitterend geheel!! Heel mooi.
Groetjes Anneke.

Alexandra zei

Dat heb je leuk met elkaar gecombineerd, ziet er prachtig uit.

Heidie zei

wat een schitterend geheel heb je er van gemaakt.

liefs Heidie

Coby van willigenburg zei

Prachtig, helemaal jaloers op zo'n mooie bureau versiering. Het papier is idd heel erg mooi!

groetjes Coby

Yvon van heugten doensen zei

Dit ziet er super gaaf uit Els, en het is inderdaad heel mooi papier dat riddersholm alleen erg aan de prijs maar als je het voordelig hebt kunnen kopen is dat altijd leuk.

Bedankt nog voor je mooie kaart, liefs Yvon

martina's kaartjes zei

wauw, wat is dit mooi en leuk gemaakt !top hoor ! daar ben je vast wel eventjes zoet mee geweest, niet ? mooi
grtjs, martina
x