23 juli 2013

Theemapje

Voor een forumgenoot heb ik dit theemapje gemaakt van de restjes papier die ik over had van een tasje met album  dat ik enkele weken geleden heb laten zien.  De voorkant kan je al gelijk zien dat ik dat uit 2 stukjes designpapier heb moeten maken en  met restjes werken is soms echt knip en plakwerk. Vind het eigenlijk best goed gelukt met deze 2 stukjes designpapier.
Het witte cirkeltje is met de Cricut gesneden  en de letters zijn van Joy
Takjes van Joy en Marianne Design  en de bloem met een ponsje gemaakt met een knoopje van Papermania.

 
Dit is van bovenaf gezien.

 
Aan de linkerkant weer een labeltje van Joy  en de hexagon met de cricut gesneden
 
De charm ooit al eens van iemand gekregen en op het theezakje heb ik de 'C1000 embleempje' afgeplakt met een vierkantje. De zakjes nog voorzien van een lintje.
 
 
Ik had er nog meer in willen doen, maar dan past het niet meer door de brievenbus en dan gaat het te duur voor mij worden en kan het mapje trouwens ook niet mooi meer dicht.
 
Hoop dat jullie genieten van dit prachtige mooie en warme weer.
Bedankt voor het kijken  en tot een volgende keer.  









10 opmerkingen:

Anneke. zei

Weer een prachtige creatie, Els!
Vind het te warm om van het mooie weer te genieten ;)
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Super..heel mooi gemaakt, leuk met de theelabels en de leuke restjes papier...dit maak jij wel erg graag..
Geniet van 't té mooie weer, liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

wat weer mooi gemaakt Els!!

Klaske zei

prachtig gedaan Els, leuk om zo de stukjes op te maken! en wat kun je dan toch nog iets moois maken met restjes!!

Jeannette zei

wat leuk weer Els, jij bent altijd zo lekker bezig met dit soort speciaaltjes, leuk om te maken en voor de ontvanger ook weer superleuk en ook weer goed voor je restjes, groetjes Jeannette

Ans zei

Is een dankbaar kadootje en heel leuk om te maken.Maar deze ziet er weer super uit.

Liefs Ans

Alida zei

wow wat leuk Els en dat met restjes papier, een knap stukje vouw en knip en plakwerk, de ontvanger zal er vast en zeker blij mee zijn.

Alexandra zei

Wat een leuk theemapje, prachtig resultaat met al die restjes papier.

marika zei

dat heb je weer mooi gemaakt.
En inderdaad erg leuk om je restjes op te doen

groetjes,Marika

Marja zei

wat is dit een ontzettend mooi cadeau voor een theeliefhebber. Enorm leuk gemaakt met allemaal restjes papier. Heb ik een goede reden om toch de restjes maar te blijven bewaren.