15 juli 2013

Tijd voor een feestje

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de uitdaging van Marianne Design Challengeblog
nr. 84 en dat is dit keer; maak een kaart in de vorm van een hexagon. Als je nog zin en tijd hebt kan je met deze challenge nog mee doen tot 14 augustus.

 Design Papier is van Echo park everyday en het vogelhuisje,  vogeltjes, ticket en stempels
zijn van Marianne Design. De oogjes op de vogeltjes zijn een hotfix steentje en verder nog wat opgeleukt met een vlindertje en kleine hexagon.


Bedankt voor al jullie leuke reacties op de vorige post en tot morgen.

16 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Els, jij bent lekker bezig met leuke 's zomerse kaartjes, ik ben op dit moment drukker bij jullie aan het rondneuzen dan dat ik zelf iets doe, nou ja, ik ben wel met kerstkaartjes bezig, maar wil toch ook wel weer eens iets anders maken. Deze hexagon is je ook weer goed gelukt, leuk met het vogelhuisje en het vogeltje, succes bij de challenge en ik heb hem in ieder geval genoteerd, groetjes Jeannette

Carolina zei

wat een vrolijk kaartje, leuke vorm zo, Ik vind hem zeer geslaagd!

marika zei

wat een leuk kaartje weer, en ook een hele leuke uitdaging.
Moet toch eens een keertje mee gaan doen als het wat minder druk is hier

groetjes, Marika

Ans zei

Leuk model zo, is echt weer schitterend geworden.

Liefs Ans

Berlinde zei

Prachtig kaartje Els, leuke vrolijke kleurtjes en mooi model!
Lieve groetjes, Berlinde

Alida zei

wat een mooie en aparte kaart, zo lekker zomers Els, erg mooi.

Judith zei

Echt leuk. Je denkt direct aan een bij, als je hexagon hoort, dat jij een vogeltje hebt geplakt is een goed idee (-: Succes met de challenge!

Thea zei

Schitterende hexagonkaart heb je gemaakt Els en leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.
Gr.Thea
DT Challengeblog MD.

Brenda zei

Wat een mooi kaartje Els!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt en wat veel details zeg, ik hou d'r van ;)

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Jouw kaarten komen echt veel later in mijn leeslijst..ik weet niet hoe dat komt..maar erg mooi hoor, leuk dat hexagon model en van alles weer te zien..succes met de challenge..liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

wow Els wat weer een leukje!

Anita zei

Wat een leuk, fris en vrolijk kaartje Els.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

fleurig kaartje
dank je wel voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
md challenge blog

mieke zei

Een vrolijk zomers kaartje.
Leuk dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog

3dnadia zei

Een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD Challenge

Groetjes Nadia

Boukje zei

Wat een mooi vrolijk kaartje Els! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.