13 juli 2013

Verjaardagskalender

Deze kalender heb ik al in maart bij Anneke in Eext gemaakt met restjes riddersholm papier, gescheurd en toen op chipboard geplakt. Natuurlijk had ik hem toen niet afgekregen maar  nu gelukkig wel want ik heb hem echt nodig.   
De letters 'Wie heeft feest' zijn met de stans van Tim Holtz gemaakt en die passen niet onderaan en daar staat nu het woordje 'er' dat met een ander stansje gemaakt is.  
Wat details foto's. De bruine klok is van Marianne design en de andere onderaan is een metalen.
 Rondom het chipboard heb ik een kantje geplakt
 
En alle bladzijden passen niet in het klemmetje en heb net als Boukje op de achterkant een soort envelopje gemaakt waar de andere 6 velletjes in kunnen.  

Hier boven zie je allemaanden  en hier onder nog een detailfoto van Januari. Dat was een heel gepruts om die verlichte raampjes te maken maar het is gelukt. Januari is nog een heel gezellige maand dat je van de lange avonden kan genieten met lampjes en kaarsen.
Bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties op de vorige post, tot een volgende keer.   

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi els,
Wat mooi gemaakt, heel erg leuk dat pimpen, de tekst , en het dorpje met de leuke verlichting is heel mooi, net als je kaartje hieronder, wat ik heb gemist..Liefs van Ans

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw wat een mooie kalender. Ik ga je creatie onthouden, ik ben dol op het maken van kalenders.
Groetjes Mirande

marika zei

dat is een hele mooie kalender zeg. Mooie kleuren, erg leuke details.
Toppie weer!

groetjes,Marika

Patricia zei

Wat leuk gedaan Els!!
Ik vind al die stansjes op die maandbladen ook allemaal zo leuk.
Een plaatje om naar te kijken hoor!
Groetjes Patricia

Jeannette zei

hoi Els, wat een werk heb je hier aan gehad, maar het ziet er wel heel erg mooi uit, voor iedere maand iets verzinnen en dan ook nog de houder zelf, heel erg leuk met al die stukjes papier, mooie klokken erop, prachtig werkstuk weer, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Grietje Jansen zei

Leuk jouw kalender.
Ik heb er ook al een paar keer eentje gemaakt, maar dan alleen de maandvellen, die ik dan met een lintje aan elkaar had gemaakt.
Vind dit echter een veel leuker idee.
Kan er ook wel een nieuwe gebruiken, dus misschien nog eens een idee voor mij.

Grietje

Brenda zei

Die is erg mooi geworden Els!! die van mij ligt nog steeds half af op mijn bureau, ik schaam me diep! Fijn weekend verder&de groetjes,Brenda

Coby van willigenburg zei

Heel leuk weer Els, weer zo'n lekker bruikbaar iets wat je gemaakt hebt

groetjes Coby

Alexandra zei

Wat een mooie kalender en leuk bedacht zo met dat gouden papier als lichtjes in de huisjes. Vond de maand met die mini labels ook heel leuk. De hele kalender is gewoon leuk.

M@rjan zei

Die kalender ziet er super uit, Els! Daar heb je vast heel wat werk aan gehad, maar nu kun je er wel lang van genieten. Erg mooi, die huisjes!

Alida zei

geweldig wat een mooi project Els, hier kun je lang mee vooruit, die ruitje van januari vind ik wel heel erg schattig.

Lean de Ruiter zei

Gaaf geworden mooie zachte kleurtjes ook.
groetjes,Lean

Yvon van heugten doensen zei

wow die is mooi geworden Els

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie kalender! Ben een beetje jaloers hoor, dat je aan de knutsel bent geweest in Eext ;) Super idee deze kalender en het gedeelte waar de maanden op zitten is echt prachtig geworden, niet te druk en toch overal weer andere details te zien. Mooi ook met het kanten randje, dat maakt het helemaal af!