9 augustus 2013

Met een gouden randje

Op het blog van Alida kwam ik  DIT  bericht tegen en dan onder de onderste foto staat dat we 8 augustus een leuke workshop kunnen volgen op het blog van scrapplezier.
 
Omdat het vandaag een Me-dagje is ben ik gewoon aan de slag gegaan en de volgende 2 kaartjes heb ik van die workshop kunnen maken.
Bij het Liftchallengeblog deze keer een andere uitdaging dan anders nl; iets met goud. Help help wat kan ik nou met goud? 
Maar iemand van het forum trouwt en daar kan best iets van goud bij.. ..  dusss  
Uit de doos van kerst het Ranger goud embospoeder gehaald en de stempel gemaakt en op de achtergrond geplakt met foamtape.
 
 Moeilijk op de foto te zien maar het is goud embospoeder en 2 houten hartjes en een wit lintje erbij.
Hoop dat ze het leuk vinden.
 
En het kaartje met het gouden randje heb ik nog een grote paarse bloem opgedaan en de tekst verhoogd opgeplakt en nog wat plakpareltjes erbij gedaan.








 
Met deze kaartjes wil ik graag meedoen met het liftchallengeblog.
Alida bedankt want  het is  een super leuke workshop.  

15 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Mooi je touch of gold, leuke challenge is dat en je andere kaart is ook weer helemaal TOP..vraagje ??
jij eindigt je berichtje bij mij met heeft Jiske of Minoes je nog iets verteld ?? k snap het niet hihi..en ik ben niet blond...liefs van Ans

Ans zei

Is goed te zien de tekst met goud embos. Het zijn weer prachtige kaartjes!! mooie kleur ook.

Liefs Ans

M@rjan zei

Mooi subtiel gedaan! Precies de bedoeling, geen overdaad. Twee prachtige kaartjes, Els! Leuk dat je meedoet met ons.

Alida zei

ik vind ze schitterend Els en wat leuk dat je zo enthousiast bent, het is inderdaad ook een gave techniek en met supermooie resultaten.
Bedankt voor het linken...

Berlinde zei

Leuke kaartjes Els, mooie kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde

Cornelie zei

Heel mooi gestempeld! en precies moooi zo de touch of gold! Dank je wel voor het meedoen met de LC!

Oeneke zei

Prachtige "ingetogen" kaartjes, heb je gemaakt, met goud, maar zo mooi subtiel gebruikt, knap gedaan

xxx Myra xxx zei

prachtige kaart!!!

Coby van willigenburg zei

heel mooi Els, stijlvolle kaartjes!

groetjes Coby

Tinie zei

Mooie kaarten Els!!
Groetjes Tinie

Alexandra zei

Twee prachtige kaarten.

marika zei

dat zijn weer 2 hele mooie kaarten

groetjes en een fijn weekend

Marika

Jeannette zei

heel erg mooie kaartjes Ans, die met de gouden tekst is subtiel en heel mooi, ook mooi vind ik de achtergrond, je tweede kaartje is ook erg mooi met een even mooie tekst erop, ik ga eens even kijken op het blog, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Nadine zei

Wat een mooi setje! En het goud is goed te zien hoor, prachtig! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge! Heerlijk zo'n Me-dag!

Alida zei

Lieve Els, bedankt voor je mooie kaart, de onderste lag gisteren in mijn brievenbus, ik ben er erg blij mee.