1 augustus 2013

Nieuw Scrap uitdaging nr. 1

 
NIEUW NIEUW NIEUW

 
EEN NIEUWE MAANDELIJKSE UITDAGING
 

speciaal voor SCRAPPERS!!! 

 
bij het  Cards & Scrap  Challengeblog!!!!
 



Lees snel verder...


Vandaag, 1 augustus 2013, is de aftrap van onze maandelijkse scrapuitdaging speciaal voor scrappers. 

Deze maand is dat "alles mag" als het maar een scrap-layout is.

Voor deze geweldige leuke nieuwe maandelijkse uitdaging gaat Crealies deze uitdaging sponsoren met een prachtige prijs. 




En ook de scrap-designers van team Roze zijn lekker aan de gang gegaan met deze "alles mag" uitdaging (zolang het maar een layout is).

klik HIER om door te gaan naar het CARDS & SCRAP CHALLENGEBLOG

Doe gezellig met ons mee!

Je heb maar liefst tot 28 augustus de tijd om mee te doen en kans te maken op de mooie prijs gesponsoord door Crealies.

Dit is de sketch die ik met veel plezier heb gebruikt voor mijn 'hobby' layout.  en stond op het forum

19 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtig, Els. Knap als je zulke mooie LO's kunt maken!!
Groetjes Anneke.

Ans zei

Een prachtige lo Els met een schitterende foto!

Liefs Ans

Tinie zei

Mooie LO Els!! Daar kan je met plezier naar kijken!
Groetjes Tinie

Yvon van heugten doensen zei

Wow wat ene mooie lo en leuke foto`s heb je ervoor gebruikt de sketch is ook heel mooi.

groetjes yvon

M@rjan zei

Gaaf zeg, een heel leuke Lo met erg leuke foto's, een mooie hobby herinnering pagina!

Brenda zei

Hij is supermooi geworden Els!! Leuk he deze maandelijkse uitdaging:) Groetjes en fijne dag,Brenda

Coby van willigenburg zei

Wat een vrolijke en mooie uitwerking Els en succes met deze challenge!

groetjes Coby

martina's kaartjes zei

helaas, ben geen scrapmens (Mano's album van Londen ligt al een half jaar naar me te lonken - maak me af....)
toch een heel erg geslaagde combinatie heb je hier ! top
grtjs, martina
x

Je@net zei

Wat een mooie lo, Els. Leuke sketch heb je er ook bij gebruikt!

Ria zei

Het is een hele mooie geworden Els, leuke foto's en hoort een leuke hobby-LO er natuurlijk ook bij.

Thamar, zei

hoi hoi
het is een mooie lo en wat gezellig misschien doe ik wel mee. ik vind een challens wel leuk.
gr Thamar

Jeannette zei

Erg mooi weer Els, dat is toch echt wel jouw ding he? De LO is ook erg mooi, heb je die zelf gemaakt? Echt knap vind ik dat, groetjes Jeannette

Lean de Ruiter zei

Deze is ook weer gaaf geworden.
groetjes,Lean

Alida zei

mooie LO Els, leuke sketch ook en wat een leuke uitdaging, wie weet als ik tijd heb....

Alida zei

mooie LO Els, leuke sketch ook en wat een leuke uitdaging, wie weet als ik tijd heb....

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Superleuke LO..je hebt er iets prachtigs van gemaakt, doe maar kalm aan..liefs van Ans

Alexandra zei

Wat een gave scketch en superleuke layout.

Kitty zei

Gave sketch Els en wat heb je er een leuke layout mee gemaakt!

Berlinde zei

Een prachtige LO en een leuke sketch Els!
Lieve groetjes, Berlinde