1 september 2013

Elke leeftijd

 
Een hele poos geleden heb ik op een forum  mee gedaan aan "opdracht layout" en dan kreeg je elke dag een 1 opdracht. Dat ging me te lang duren en uiteindelijk is het in de to do bak terecht gekomen. Deze bak was is vrijdag aan het opruimen en kwam het weer tegen en tja dat moet toch wel afgemaakt worden en dit heb ik er van gemaakt.
Deze sneeuwschuiver stond tijdens een voorjaarswandeling in Oostenrijk langs het pad en mijn over enthousiaste man  mocht er even mee spelen.   
 
De opdracht bij de layout was; plak een swirl, maar dat vond ik bij deze foto niet zo passen. 
 
Ook moest er een kantje bij en dat heb ik vervangen door de zigzagband die ik met de hand heb vast gezet met een dubbel stiksteekje. (veel werk)

 'Maak een raamwerkje' en dat heb ik eerst onder de naaimachine gehaald en toen op een stuk karton geplakt. De binnenkant van het raamwerk heb ik met een Hobby Color Desing-pen en wat embospoeder van Ranger erover gedaan. Ideaal ook voor hoekjes waar we met een doosje versamark zo slecht bij komen. De buitenrand wel met versamark en ook embospoeder erover en met de heattool drogen. Dan nog een stoere knoop erop genaaid.
Op de foto klikken is groter kijken.
Bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige post.
 
O ik heb nog een boek(je) gemaakt en Marika er zitten nog geen foto's in.
 
Gemaakt met aluminumfolietape en zwarte acrylverf en embosfolder.
De letters geschreven met de Hobby Color Design-pen en dan embospoeder erover en met heattool drogen




Bij Cards & Scrap is vandaag de 2 de scrapuitdaging begonnen  en HIER kan je kijken welke prachtige voorbeelden de dames van team turkoois hebben gemaakt met onderstaande schets.



Veel plezier en tot een volgende keer.
 
 
 

21 opmerkingen:

Yvon van Heugten Doensen zei

wat een stoere LO Els, daartegenover staat dan zo`n lief schattig miniboekje

Groetjes yvon

Grietje Jansen zei

Prachtige lay out.
En wat een priegelwerk zo'n piepklein boekje maar erg leuk!!.

Grietje

Judith zei

Knap hoe je de opdracht aan de foto hebt aangepast. Het lint past ook goed bij de bergen (-:

Jeannette zei

hoi Els, wat goed weer van je, toch weer een werkje wat er nog lag opgepakt en afgemaakt, wat geeft dat een voldoening he? en lekker je eigen mooie draai er aan gegeven. Ook je miniboekje ziet er weer erg mooi uit, ook weer iets om te onthouden, groetjes Jeannette

marika zei

wat een mooie stoere lo heb je gemaakt zeg, echt helemaal mijn ding.
En dat inieminiboekje, so cute!
Ben er helemaal verliefd op, haha
Wie weet komen die fotootjes er nog wel in

groetjes,Marika

Berlinde zei

Een prachtige LO Els, en je boekje ziet er ook super uit!
Lieve groetjes, Berlinde

Marja zei

Mooie LO Els. Ik vind het erg leuk zoals je dat speelse zigzag randje langs het frame hebt gedaan. Superleuk inimini albumpje.

Sandra1968 zei

Twee hele mooie creaties!

Alida zei

wauw wat een prachtige stoere LO en wat leuk dat je man daarop mocht, ik vind het stikwerk zo mooi gemaakt en dat boekje wat schattig zo klein.

Ans zei

Even geduurd maar een prachtige lo. Mooi al dat stikwerk, zowel met de machine als met de hand. Hier mag je echt heel trots op zijn, vind het super, super mooi.

Liefs Ans

Klaske zei

prachtige LO!, wat een ieniemieboekje, gaaf!

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooi LO. Ook het miniboekje is erg schattig.
Groetjes Mirande

Anneke. zei

Steeds ben ik weer verbaasd al ik een LO van je zie. Men deze is ook weer zo mooi!!
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

prachtig weer Els, maar ben helemaal verliefd op je boekje!!

Alexandra zei

Wat een gave layout, weer veel leuke details. en de swirls heb je perfect vervangen toch met die gears.
En wat een leuk mini mini boekje, echt gaaf.
De layout van je hondje is ook al zo mooi en wat een prachig gedicht.

Kitty zei

Wat een gave lauout is het Els, tja mannen blijven kinderen he, alleen het speelgoed wordt duurder... En dat boekje, dat is wel héél inimini zeg. Ben benieuwd wat je daar verder mee gaat doen :)

M@rjan zei

Heel gaaf vind ik je Lo! Jouw eigen ideetjes komen op zo'n stoere lay-out natuurlijk ook beter uit dan kant enzo. Leuke foto ook, leuk dat je man ook "even mocht", haha.
Je boekje vind ik ook super!

Patricia zei

Mooie Lay out hoor Els, ik vind hem echt prachtig!! Lekker stoer met die radars. Ik plak dat stukje ribbellint altijd gewoon vast met lijm. Dat van jou is natuurlijk mooier, maar duurt idd erg lang.
Je miniboekje is ook erg leuk.
Fijne avond,
Groetjes Patricia

Maaike Huisman zei

Hallo Els,

Ik heb even op je blog gesnuffeld, wat maak je mooie dingen! Ik zie, dat je een hele serie blogs rechts in je side bar hebt staan. Dat ga ik ook eens proberen. Ik volg wel mensen, maar zie dan toevallig eens een keer wat ze gemaakt hebben. Maar jouw manier is beter.

Groetjes, Maaike

Je@net zei

Wat een mooie stoere lo, Els, en dat miniboekje....zóóó lief!

Lean de Ruiter zei

Gave lo en dat boekje is echt super.
groetjes,Lean