22 oktober 2013

Happy Fall

Uitdaging 190 bij Cards & Scrap Challenge blog en dit keer is de uitdaging
 
Happy Fall
 
 
 
Sponsor bij deze uitdaging is
 
 
 
 
Er zijn weer prachtige voorbeelden te bewonderen en kijk HIER maar eens 
en kan je meteen zien wat voor moois er te winnen is.
 
 
Op deze layout heb ik de Collectables Uil van Marianne Design en de blaadjes van de vogeltjes mal
gebruikt. De bruine tak is gesneden met de cricut.
 De Herfst is zo gezellig en er is zoveel te beleven in het bos. Vooral met kinderen maken we hele spannende avonturen mee.
 Een vriendin had ooit fotoshop gedaan toen ik haar deze prachtig paddenstoel liet zien en heeft daar een foto's van mijn man en mij in gezet en dat gezellige leuke raampje. Het is toch bijna echt.
De eend en de uil hebben samen de slinger fall  vast.
 En hier nog zo'n schattig eekhoorntje met eikels.
En zo'n leuke mand met bezem en bladeren.
Bedankt voor al jullie leuke reacties op de vorige posten en tot een volgende keer.

18 opmerkingen:

Ans zei

Wat grappig die foto in de paddestoel! Een leuke vrolijke layout!

Liefs Ans

marika zei

prachtige lo!
Heel veel leuke details, de paddestoelfoto is ook al zo super.
Ik blijf maar kijken.
Echt heel erg mooi

groetjes,Marika

Je@net zei

Leuk, Els! En wat gaaf met die paddenstoelfoto erbij, super!

Wiebine zei

Wat heb je deze layout toch prachtig gemaakt. Heel veel te zien, en die foto van de paddenstoel is helemaal leuk ! wat een ontzettend gaaf idee,
groetjes,
Wiebine

Thamar, zei

hoi hoi

wat een leuke lo zeg er is weer van alles op te zien. ik sluit mij ook helemaal aan bij de dames boven mij.

gr Thamar

M@rjan zei

Supersuperleuk is je LO! Haha, fijn zo´n Photoshop vriendin, leuk idee en erg leuk op je LO! Mooie details en een mooie samenhang, Els.

joosscrapplace zei

mooie layout Els.
Leuke foto van de paddestoel

groetjes jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat heb je een prachtige LO gemaakt, mooie kleuren, prachtig..en leuk de fotoshop van jullie foto's..grappig..liefs van Ans,
ps. wat is het lekker weer..

Alida zei

oh wat een leuke LO Els, wat een grappige en schattige details, echt heel erg mooi gemaakt. Ik word er helemaal blij van.

Anneke. zei

Prachtig, Els! Wat weer een leuke foto's. Vind de detauls ook zo mooi.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Wat een leuke herfstlayout, Els!! Met heel veel leuk details, je blijft ernaar kijken:))
Groetjes Tinie

Marijke zei

Schitterende LO, leuke foto's en veel mooie details op te zien!!

Groetjes,
Marijke

B. Meekhof zei

Erg grapzig!

Alexandra zei

Wat een heerlijke vrolijke herfstlayout, geinig gedaan zo ook met die paddestoelfoto.

Minke Brattinga zei

Prachtige layou, met zoveel leuke herfst details! Echt super mooi!
Groetjes, Minke.

Yvon van Heugten Doensen zei

Wow, wat een mooie Lo is dit en wat leuk dat je vriendin die mooie foto bewerkt heeft. Zodra ik meer tijd heb ga ik ook een sop dit challenge blog kijken, hoop na komende week meer tijd te krijgen

Fijn weekend Yvon

Coby van willigenburg zei

Prachtig Els en wat een mooie details, die paddenstoel is ook echt te gek!

Saskia Haller zei

Ook mij vielen de vele details op, ontzettend GAAF!