31 december 2013

Silberbergwerk

Bij cards en scrap is de uitdaging 200

we willen graag
Een verborgen tekst
op je creatie zien
Sponsor is deze week scala


wil je zien wat voor prachtige creaties de anderen designers gemaakt hebben klik dan HIER.

In 1995 zijn mijn man en dochter de zilvermijn in Schwaz in gegaan
en dit vonden ze heel indrukwekkend.


De layout heb ik gemaakt van een sketch die ik bij Thamar eens gezien had en vond hem heel mooi,
maar ik heb hem een kwartslag gedraaid. 
De witte achtergrond heb ik met een template en modeling paste gemaakt en 
daarover een jute strook. 
De labels heb ik hier iets naar buiten getrokken en de lintjes aangezet met nietjes 
die ik eerst heb gekleurd met copics.  Ook wat metaal van een oude armband 
en wat knoopjes bevestigd met naald en draad en rondom met de machine genaaid. 
Hier nog wat detailfoto's  
Het ribbelkarton en het rode cardstock en het witte tekst vierkantje heb ik met met 
versa markt bewerkt en met zilver embospoeder een randje  gemaakt.
De gears zijn natuurlijk van Tim Holtz net als de schroef brad. 
Ik wens jullie een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gelukkig en creatief nieuwjaar..
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer. 

14 opmerkingen:

Cis-sy zei

Wat een super gave lo! Ik vind t een hele stoere uitstraling hebben!
Fijne avond! En natuurlijk de beste wensen! Groetjes x Cis

Bernadet zei

Lekker stoer, deze LO!!

Ans zei

Leuke lo!! Mooie sketch, haha,

Hele fijne jaarwisseling en heel veel liefs voor 2014!

Liefs Ans

Alida zei

oh wat leuk weer Els, lekker vintage en dat stikwerk is gaaf zeg, leuk ook dat karton, eigenlijk is ie gewoon helemaal super! Fijne jaarwisseling!

Jeannette zei

wat heb je dit toch weer mooi gedaan Els, zo leuk om je eigen herinneringen zo speciaal te maken, groetjes,een goede jaarwisseling en een heel goed nieuwjaar gewenst, Jeannette

Oeneke zei

Wat een prachtige LO, zo mooi die kleuren die de titel extra benadrukken. leuk die verschillende onderdelen die je gebruikt hebt zoals een oude armband. groetjes en alle goeds voor 2014

Anneke. zei

Prachtig LO, Els. Kan me voorstellen dat je man en je dochter het indrukwekkend vonden....
Voor jou en je familie fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014.
Groetjes Anneke.

Nicole Parmentier zei

Mooi Els! Lekker stoer! Jij ook een heel goed en gezond 2014 gewenst!

Tinie zei

Erg mooi gedaan, Els!!
Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014!!

Groetjes Tinie

Alexandra zei

Als eerste de allerbeste wensen voor 2014.
Mooie layout, vind het ook altijd zo leuk om te lezen wat je allemaal gedaan heb op de layout.

Thamar, zei

hoi hoi

Els hij is weer top weer van alles op te zien echt gaaf. Ik zie mezelf al helemaal zitten op en top lachen.
Ik wil jullie ook een ontzettend goed 2014 toewensen en dat we samen maar veel mogen bloggen.
liefs Thamar

Peggy zei

Jouw layout is heel erg mooi geworden.
Ik wil jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Lean de Ruiter zei

Stoer lootje met gave details.
groetjes,lean

Brenda zei

Wat weer een mooie LO Els! Mooie details!
Groetjes,Brenda