25 februari 2014

Gefeliciteerd en layout

 
Dit kaartje gemaakt voor een jarige en kon tevens meedoen aan een uitdaging op een forum. De jarige heeft inmiddels dit kaartje ontvangen en nu kan ik hem laten zien.
Vond het heel leuk om dit kaartje te maken omdat het papier ook al zo vrolijk is.
 
 
De lay-out was weer een uitdaging op een ander forum. Een stukje kant onder de foto en van hetzelfde kant een rozet gemaakt  met een mooie knoop. Verder niet zoveel bijzonders toegevoegd.
 
 
Afgelopen weken lekker bezig geweest met heel veel dingen, maar dat kan ik nog niet laten zien. Nu al een paar dagen heel weinig gemaakt omdat ik niet helemaal fit ben maar dat is half Nederland geloof ik.
Ik ga lekker op de bank met een dekentje en we zien wel wanneer ik weer animo heb om te bloggen.

17 opmerkingen:

Alida zei

Beterschap Els!
Mooi en vrolijk kaartje met die gekleurde vierkantjes. Je LO vind ik ook mooi, lekker CAS.

Je@net zei

Super leuke kaart, Els.
En wat een mooie lo heb je gemaakt.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

Christine zei

Heel tof kaartje!
Verzorg je maar goed!
Liefs
Christine

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Je laat 2 prachtige creties zien, mijn complimenten..jammer dat je niet fit bent..ook niet naar Hardenberg geweest ?? beterschap, liefs Ans

De hobby droom zei

Beiden zijn ze erg mooi! Leuk het kaartje met de vierkantjes. en wat een mooie LO met een lieve foto!

lieve groetjes

De hobby droom zei

Ps. ook wij hopen dat je je eigen weer snel beter voelt!

Sonja van der Lugt zei

Mooi kaartje en mooie layout Els. Beterschap

groetjes Sonja

Marjan Küppers zei

Wat een gave creaties, Els! Je vrolijk kaart met alle leuke vierkantjes, het mooie papier en de tekstjes! En je LO vind ik ook erg geslaagd, met dat hartjeslijntje en de rozet met banners.
Jij ook al in de lappenmand... ik ben er na een week in bed even uit om weer eens te bloggen. Beterschap, meid!

M@risk@ zei

Hopelijk knap je snel weer op. Ik vind je kaart super. Lekker fris van kleur en een mooie indeling. Wat een lieve foto op je layout en leuke details. Groetjes Mariska

Brigitta Raaijmakers zei

Beterschap Els! wat een leuke kaart en layout heb je gemaakt. de ontvanger van de kaart wordt vanzelf vrolijk door al die kleurtjes!

Lean de Ruiter zei

Beide zijn heel mooi geworden..lekkere vrolijke kleurtjes ook.
sterkte onder je dekentje

Alexandra zei

Ten eerste van harte beterschap, hoop dat je je snel beter voelt.
Prachtig kaartje en leuke layout heb je gemaakt.

Ans zei

Betersschap Els, hier ook een weekje op bed gelegen.

Kaartje is heel mooi en een leuke lo.

Liefs Ans

Ria zei

Dat zijn weer hele mooie uitwerkingen en je LO vind ik helemaal leuk.
Oei ook wat in de lappenmand? Beterschap hoor.
Liefs, Ria

Coby van willigenburg zei

beterschap Els en wat een leuk kaartje, erg mooie opzet! De lo is weer een toppertje!

Thamar, zei

hoi hoi

oo els wat een leuke lo heb je gemaakt de foto is ook een erg lief. Kaartje is ook super geslaagd

gr Thamar

Jeanette zei

O jee, ik zie dat ik al een poosje niet heb gereageerd en dat kan natuurlijk niet!!

Wat een leuk verjaardagskaartje vrolijke kleuren en mooie tekst, goed geslaagd!

Groetjes Jeanette