7 februari 2014

gefeliciteerd kaartjes en layout

Een baby kaartje voor een jongen heb ik met een embosfolder op de onderste helft gemaakt en it's een boy komt van de cricut.
En ongeveer het zelfde kaartje gemaakt voor een felicitatiekaart en hier heb ik de muziek embosfolder gebruikt.  en dat super leuke potje waar de hartjes uitvliegen.
 Deze kaart heb ik gemaakt met die gekke krijtjes op een workshop met Yvonne en dat is bij mij helemaal in de smaak gevallen. Wat een leuk effect met geurloze terpentine erbij.
Dus ik weet al wat ik op de beurs in Hardenberg ga kopen.
Ook nog layouts gemaakt voor een forum en we moesten minstens 3 stoken
designpapier gebruiken en dat is gelukt.
 De tekst heb ik dubbel  met de cricut gesneden en een leuke charm aan de label gemaakt.
 Een andere uitdaging was 1 sketch en 4 stijlen en ook zo leuk om te  doen.
Er is dan 1 sketch en die mag je met 4 andere deelnemers maken.
Zo leuk om te zien hoe de andere deelnemers de sketch hebben gebruikt.
Bedankt voor jullie bezoekjes en tot de volgende keer.
 
 

18 opmerkingen:

Ans zei

Wat ben je aktief geweest!!!! hele leuke kaartjes en lo,s. De lo met strookjes is supermooi.

Liefs Ans

Ans zei

Wat ben je aktief geweest!!!! hele leuke kaartjes en lo,s. De lo met strookjes is supermooi.

Liefs Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat ben jij lekker bezig geweest, heb je nog wel geslapen ?? haha..je kaartjes zijn prachtig, je LO met de strookjes is ook erg geslaagd,mooi gedaan, groetjes Ans

Annemarie zei

Leuke kaarten en LO's heb je gemaakt!
Groeten Annemarie

Marjan Küppers zei

Jeetje, wat heb je hard gewerkt!! En wat een gave kaarten en lay-outs! Vooral het eerste kaartje en de LO met roze en de bloemen stelen mijn hart.

Petra Freubel zei

ik vind je lootjes helemaal geweldig, krijg spontaan zin om ook weer aan het scrappen te beginnen....top knuf peet

marika zei

behalve het kaartje met de krijtjes had ik alles al gezien natuurlijk, maar ik vind het allemaal nog steeds heel erg mooi gemaakt.

groetjes en een fijn weekend,
Marika

Je@net zei

Goed bezig, Els. Wat een mooie creaties!

Alida zei

wat een productie Els, wat leuk zo de helft van een kaart met een embossingfolder, ga ik onthouden. Je LO's zijn ook weer prachtig, vooral die onderste vind ik heel schattig en leuk met dat jute. En ook alweer lijstjes aan het maken voor Hardenberg? Ben ik ook al druk mee....

Jeanette zei

Wauw jij bent lekker druk geweest, en wat een leuke kaarten en layouts heb je gemaakt.Leuk idee met de embossingfolder! De kaart met de bloemen en vlinder vindt ik helemaal super!

Judith zei

Dit zijn leuke resultaten, toch is de babykaart mijn favoriet gevolgd door de 'krijt'kaart! De layouts zien er zo fris en vrolijk uit!

Alexandra zei

Wat een leuke kaarten, die met de te gekke kleurtjes is ook mooi gedaan. En prachtige layouts.

Thamar, zei

Hoi hoi
Els, Els wat ben je toch weer lekker druk geweest. Geweldige kaartjes gemaakt en een mooie layouts. Wat leuk zeg dat je meedoet 1 schets 4 verschillende uitvoeringen. Ik zie het bij johanna en mij altijd leuk om te zien hoe verschillend wij weer werken. Heel fijn weekend zit nu lekker naar de Olympische spelen te kijken. Doeggg

xxx Myra xxx zei

wow mooi hoor, wat een productie!!

Carolina zei

jij bent druk geweest!, ik vind je LO's helemaal te gek, en je kaarten zijn zo mooi...waar haal je de creativiteit vandaan?

Patricia zei

Je hebt weer leuke dingetjes gemaakt Els! De kaarten vind ik leuk en ook je LO's zijn erg mooi. Ik zie dat jij de cricut nog veel gebruikt. Bij mij staat hij maar te staan, zonde eigenlijk, het is zo'n mooi apparaat! Fijn weekend,
Groetjes Patricia

Oeneke zei

Wat heb je weer veel gemaakt. Prachtige creaties allemaal. Leuk om te zien hoe de bovenste kaarten zo totaal anders worden.Het kaartje met gras en bloemen is super, is dat één stempel of stempel je de bloemen er apart bij. En de Lo's zijn ook prachtig natuurlijk. groetjes Oeneke

Marijke zei

Ik geniet weer van je creaties Els. Zo verschillend en zo mooi!

Fijne zondag verder,
Marijke