14 februari 2014

kaartje en layout.

Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat er iemand veel pech had de laatste tijd en dat ze wel een kaartje kon gebruiken. Een flinke poos geleden heb ik al een soort gelijk kaartje gemaakt, maar weet niet of ik die wel geplaatst heb. HIER heb ik het kaartje vandaan en helaas geen tijd genomen om met de naaimachine aan de slag te gaan, maar verder is mijn kaartje aardig gelukt en vrolijk van kleur. 
 Ook weer meegedaan aan een uitdaging waar we  een layout moesten maken met een tandwiel, knopen en een hand geschreven journaling. Ook de sketch was al uitgezocht. 
Onder de foto zit een stuk jute band en daaroverheen ruitjes geplakt en links naast de foto zit weer washi tape.
De tandwielen weer gemaakt met aluminiumtape, zwarte acrylverf en weer weg vegen en dan  een beetje glimmermist 'Copper' erover en goed laten drogen.  Daarna pas uit stansen.
 Het 'klussen' heb ik eerst de tekst met cardstock en de cricut gesneden en op een kaart geplakt.
Daarover de aluminiumtape en bewerkt met alcohol inkt 'Blue jeans'. Links naast de K van klussen zitten 2 kleine tandwieltjes van een klokje onder de tape.
Bedankt voor al jullie leuke en gezellige berichtjes  van de vorige post en tot een volgende keer.




27 opmerkingen:

Alexandra zei

Mooie kaart en wat een gave layout. Leuk gedaan met die metaaltechnieken.

Ans Gilbert zei

Hoi Ans,
Wat een superleuke beterschapskaart en je LO is schitterend, die metalen letters zijn erg mooi, waar koop je dat aluminium band ?? liefs Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Els,

Misschien ben ik nog wel van slag?? ik snap er niets van..liefs Ans

marika zei

zowel de kaart als de lo vind ik weer erg leuk.
De lo heeft erg leuke details

groetjes,Marika

Je@net zei

Wat gaaf, Els.
Zowel je kaart als je lootje zijn allebei weer erg goed gelukt!

Sonja van der Lugt zei

Lief kaartje, super layout!

Anneke. zei

Ik val wel steeds in herhaling, maar je kaart en LO zijn weer prachtig, Els.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

wat een mooie kaart en een stoere LO!! Echt leuk gedaan, Els!!
Groetjes Tinie

Brigitta Raaijmakers zei

mooie frisse kaart en een hele leuke lo Els. Blijft mooi voor een mannenpagina, de gears.
Super!

Maaike Huisman zei

Wat een leuke vrolijke kaart en wat een schitterende layout.
Eigenlijk een hele simpele foto, die prachtige uitkomt op de lo.

Groetjes, Maaike

Maaike Huisman zei

Wat een leuke vrolijke kaart en wat een schitterende layout.
Eigenlijk een hele simpele foto, die prachtige uitkomt op de lo.

Groetjes, Maaike

Kitty zei

Superkaaratje, lekkere frisse kleurtjes! En de LO is gaaf, de tandwielen zijn mooi zo zeg!

Alida zei

wauw wat een mooie LO Els, wat leuk met die vogeltjes naast de foto en de titel ook zo mooi gemaakt, je kaartje vind ik heel stijlvol en de ontvanger zal er vast en zeker blij mee zijn.

Marjan Küppers zei

Gaaf is je kaart, Els! Ik herken de Liftkaart van de laatste challenge erin :)
Je Lo vind ik nog mooier, ik ben weg van de stoere uitstraling en de manier waarop je de mooie tekst hebt gemaakt!

Jeanette zei

Leuke kaart heb je gemaakt! De Lo vindt ik helemaal super!! Knap gemaakt en veel verschillende technieken heb je gebruikt.

Groetjes Jeanette

Oeneke zei

Een prachtig kaartje in heerlijke lente kleuren. De stoere LO is super geworden. Wat een mooi effect geeft dat alu tape toch. De vogeltjes aan de zijkant passen ook zo mooi in het geheel. groetjes Oeneke

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie layout zeg. Je kaartje is ook leuk.

Lean de Ruiter zei

Echt een gaaf lootje met mooie details en een leuke foto..gaaf kaartje ook.
groetjes,Lean

Ans zei

Schitterende creaties weer, de lo is echt super gedaan!!!

Liefs ANS

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met zachte kleuren. Vindt de LO ook erg prachtig. Leuk zo met de tandwielen en aluminiumtape.

Groetjes, Astrid.

martina's kaartjes zei

wauw, ziet er allemaal erg goed uit ! mooi resultaat ! leuk kaartje, een mooie herinnering heb je zo,
grtjs,martina
x

Sandra1968 zei

Wat een schitterende creaties heb je de afgelopen tijd gemaakt: heel erg mooi!

Groetjes, Sandra

Tynke zei

Erg leuk kaartje, en wat een prachtige LO!!

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een mooi en zeker ook lief kaartje! Je Lo ziet er ook weer schitterend uit, heb ook nog even gekeken naar je vorige posten, wow jij bent echt goed bezig met je Lay Outs, super! Liefs Marianne

Marianne Schut zei

Ben ik nog even....jee ik snapte maar niet waarom ik je niet in mijn blogrol kon zetten...blijkt dat ik geen volgser van jou ben?! Dacht toch echt dat ik me al heel lang geleden had aangemeld...nou ja bij deze dus! hihi! Nu hoef ik niets meer van je te missen! Liefs Marianne

Patricia zei

Hoi Els, je kaartje is mooi, maar ik ben vooral erg onder de indruk van je mooie LO, of eigenlijk LO's ,want je vorige post heb ik ook gemist zie ik. Heel mooi gedaan hoor!
Groetjes Patricia

Thamar, zei

hoi hoi

els dit is allebei weer super gelukt. mens mens wat ben je r toch druk mee.dat tape vind ik gaaf ga ik ook een keer gebruiken voor en lo .
gr Thamar