9 april 2014

doosje en kaarten


De afgelopen dagen heb ik niet stil gezeten en behoorlijk wat kaartjes gemaakt. Gisteren was Jeanette hier en samen hebben we Card out a box gemaakt die in Cards en Scrap nr. 13 staat. 


 Jeanette bracht zo'n super leuke mal mee van Marianne Design en daar heb ik de onderste designpapiertjes  mee door de cuttlebug gehaald. De blaadjes heb ik nadien bewerkt met de color designpen  clear.  Hieronder kan je zien dat ik 1 zijkant nog niet heb bewerkt want dan kunnen morgen de mensen tijdens de demo zien hoe het zonder de embospoeder er uit ziet.



 Op deze 2 ronde kaarten heb ik de Creall structuur paste fine gebruikt en gemengd met een beetje blauwe ecoline en toen met een template op de kaart gedaan en ik vind dit zelf een erg leuk effect geven.
Deze bloem ook zelf weer gemaakt want ik heb de smaak wel te pakken.



Dit  kaartje heb ik gelift en het voorbeeld is hier te zien. Op deze kaart 2 kleurtjes Pan Pastel gebruikt en ook de bloem weer zelf gemaakt en toen vond ik bij toeval een gelige brad die er goed bij past. Het lipje aan de bovenkant nog even met de Creall structuur paste en een template gemaakt. Twee knoopjes er op en een strikje met touw. 


En deze kaart gemaakt met de stempels  van Rayher Vintage en wat een pracht stempels zijn dit.
Ik heb ze bij Allerhande uit Zuidwilde vandaan en zijn niet duur.  
Gestempeld met Versamark en embospoeder Copper geeft zo'n mooi effect. Het hartje en de parelmoerbrads zijn van Marianne Design.
Sorry, het is een beetje lange post geworden.
Bedank voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer. 


20 opmerkingen:

Je@net zei

Zo hé...wat een super gave creaties, Els.
Je hebt er stuk voor stuk weer pracht exemplaartjes van gemaakt!

De hobby droom zei

Wow Els jij bent goed bezig geweest! En wat heb je veel moois gemaakt! echt schitterend :) Wij hebben onze ogen uitgekeken.

Lieve groetjes

Scraptastische hobby zei

Wat ben je productief geweest Els!!
Jeminee...zoveel verschillende technieken, ik heb ze met plezier zitten bekijken! De card out a box is de grootste blikvanger...prachtig gedaan! maar je andere kaartjes zijn ook heel erg mooi!
Lieve groetjes van Gerie

Thamar, zei

Allememagies wat een boel heb je weer gemaakt, nee jij zit zeker niet stil. En alles weer super mooi .

martina's kaartjes zei

wauw, je bent aardig bezig geweest ! heel erg geslaagd ! het doosjeskaartje is helemaal toppie (en erg verslavend vind ik)
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Marja Kenter zei

Ik vind alles erg mooi. Druk geweest hoor.
Fijne dag en groetjes Marja

Coby van willigenburg zei

Wat een leuk doosje! Geweldig mooi geworden en idd je hebt echt niet stil gezeten! Prachtig allemaal!

Sonja van der Lugt zei

Heel erg leuk weer allemaal Els. En je bloemen vind ik geweldig!

Marjan Küppers zei

Goh zeg, wat heb jij veel gemaakt, creabea! Mooi kaartdoosje in frisse tinten en prachtige ronde tags! Ook de twee kaartjes in iets meer vintagesfeer zijn mooi, vooral die in het geel. Goed bezig geweest!

Maria Loyen zei

Wat een schitterende creaties allemaal Els,je hebt hard gewerkt.
Groetjes Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat heb je veel gemaakt, ook al zo'n leuk toverdoosje in mooie kleuren, de ronde kaarten zijn ook leuk net als de laatste 2, met de mooie bloem...
Liefs Ans

marika zei

wat een prachtige creaties weer.
De 1 nog mooier dan de andere.
Ook in je vorige posts laat je hele mooie dingen zien.
Petje af voor jou kunsten

groetjes,Marika

Alida zei

schitterende kaarten Els, ik vind die box wel de topper, wat een werk en wat ziet dat er professioneel uit zeg. Je andere kaartjes zijn ook leuk, altijd gezellig om samen aan de knutsel te zijn.

Alexandra zei

Wat ben je toch weer heerlijk productief bezig geweest, zulke mooie kaarten en layout in ombre. Geweldig.

Boukje zei

Mooie dingen heb je gemaakt Els! Leuk idee ook om de pasta te mengen met ecoline, leuk effect! En leuk dat je mijn kaart gelift hebt! :)
Groetjes Boukje.

Maaike Huisman zei

Wat veel moois is hier te zien, Els! Gezellig, om dat met iemand samen te doen.
Die doily stempel vind ik ook erg mooi.
Groetjes, Maaike

Wiebine zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Els, en die ene ronde kaart hangt hier in de kamer, fantastisch, hij is zo mooi !
groetjes,
Wiebine

Cynthia van der Wilk zei

Dat ziet er weer mooi uit. Vooral die met die poesje.

Lean de Ruiter zei

Jeetje wat heb jij weer veel moois gemaakt .Het eerste je doosje mooie kleuren combi ook...gaaf hoor allemaal he...
groetjes,Lean

Jeanette zei

Inderdaad jij heb niet stil gezeten. Jou card in a box is erg leuk geworden! De bloemen die je zelf maakt zijn ook erg mooi. Leuke en gevarieerde kaarten heb je gemaakt.

Groetjes Jeanette