6 oktober 2020

Speciaal voor jou

 

Dit kaartje gemaakt voor de liftchallenge 153 
en wat was het leuk om hier mee bezig te zijn. 
Lekker puzzelen en ik heb wel 6 verschillende versies geprobeerd. 




 Hebben jullie dat ook wel eens dat je iets tegenkomt waarvan je niet meer wist dat je het had?
Ik was aan het zoeken naar een kleurtje en kwam deze  Wow metallic platium embospoeder tegen en wist echt niet meer dat ik deze had. Hihihi erggg he! Moet niet gekker worden.


Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post. 


12 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie uitwerking van de lift challenge

Annerieke zei

Mooie kaart Els, leuke uitwerking van de liftkaart. Ik vind dat bijtje zo schattig, de vleugeltjes maak je zeker van vellum denk ik? Hihi, dat heb ik ook wel eens dat ik ineens iets zie, waarvan ik niet meer wist dat ik het had, zo verrassend dan :-).

M@risk@ zei

Els wat een leuke kaart, je kleuren zijn prachtig. Kan me zo voorstellen dat dit wel even tijd heeft gekost☺ Groetjes Mariska

Je@net zei

Wauw...wat een leuke kaart is dit geworden!

Anoniem zei

Heel gaaf geworden! Mooie kleuren ook.

Diana

Kaartenkraam zei

Mooie kaart en de kleuren zijn super!

groetjes van Ank

Marjan zei

Heel mooi gedaan met de stansjes en achtergrond in deze kleurtjes! wat een leuke bij!! En ja hoor, dat heb ik ook wel, we hebben ook veeeeeeel!
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

Cornelie zei

Ja je bent echt aan het puzzelen hè, dat had ik ook. Mooi kleuren en toffe uitwerking. Dat bijtje idd ;-))
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge Els!

Alexandra zei

Leuke kaart, leuk ook dat de hexagons niet alleen verschillende kleuren hebben, maar ook textuur/structuur van de embossingfolders en stempels.
Heel herkenbaar dat je soms ineens iets tegenkomt van o ja, dat heb ik ook nog, maar ook het probleem, ik weet zeker dat ik het heb, maar waar heb ik het bewaard, hihi.

Minke Brattinga zei

Wat een mooie kaart Els. Leuke puzzle heb je ervan gemaakt.

Ankie vd Polder zei

Leuk gedaan ook. Heel geslaagd. Groetjes, Ankie

Femminde zei

Wat een super mooie kaart Els!! Gaaf met die hexagons en al die mooie details. Ja hier ook aan het opruimen en ik kom ook dingen tegen die ik kwijt ben. Fijn!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde