28 oktober 2020

Vrolijk kerstfeest.

Dit modelletje had ik al een poos liggen  (oei al bijna 2 jaar) maar het kwam er steeds niet van om hem af te maken. 
Dit is de voorkant van de kaart en is 7,5 cm breed  en 22,5 cm lang.


Met de kerstspulletjes die bij mij in een bakje liggen te wachten heb ik de kaart bewerkt. 


De sneeuwpopjes en de peperkoekmannetjes zijn wel nieuw. 



Op deze manier kom ik toch nog van de oudere spulletjes af.
Designpapier is van Studio light.


Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,
 

13 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een mooie kaart Els!! En die binnenkant is zoo gaaf!! Helemaal top.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Els...mooi langwerpig modelletje dacht ik, maar toen kwam de verrassing.... een schitterende binnenkant...en prachtig opgemaakt met keileuke accentjes...CHAPEAU!!
groetjes Rosina

Kitty zei

Ooohhh, wat een prachtige kaart! Zulk mooi papier en leuke extra’s, echt geweldig!
Ik heb dit model ook nog op mijn verlanglijstje staan, maar dan voor fotootjes. Te veel ideeën en te weinig tijd he Els?

Annerieke zei

Oh wat een prachtige kaart, super gaaf model. Je hebt hem ook geweldig mooi afgewerkt Els, ook zo leuk de glinsterende sneeuwrand onderaan! Het is wel een erg lange kaart hè, ik ga misschien eens proberen om hem iets te verkleinen.
Groetjes, Annerieke

Anoniem zei

Wat mooi!!!!

x
Diana

Nicole Parmentier zei

Het was twee jaar wachten waard Els.. hij is prachtig!!

Scraptastisch zei

Het is een pracht Els, zowel de buiten als binnenkant en zo mooi versierd met allerlei kerst details...super!!!
xx Gerie

Diana zei

Hoi els heb je ook maten van deze kaart.
Hoe je de blokjes maakt.

Groetjes Diana

M@risk@ zei

Oh wat is dit weer een leukerd Els. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe je de vouwen voor de vierkanten gemaakt hebt. Het sfeertje op de kaart is prachtig en mooi hoe je zo oude en nieuwe materialen kan combineren. Groetjes Mariska

Alexandra zei

WOW wat een prachtige kaart. De binnenkant is echt een verassing, had verwacht dat het een "gewone" kaart zou zijn, superleuk dit. De mal van de peperkoek mannetjes nog nooit gezien, ook leuk.

Thamar, zei

Weer super els. Een cadeautje om te krijgen

Marjan zei

Maar goed dat je besloot hem af te maken, want het is een prachtige kaart in heel mooie tinten geworden, waarop heel veel te bekijken valt!

Kaartenkraam zei

Ik vond hem dicht al erg mooi maar de verrassing zit van binnen. Heel erg leuk, er is zoveel op te zien!

groetjes van Ank