10 september 2013

uitdaging 184

 
Deze week is de uitdaging 184 bij Cards & Scrap Challengeblog;  
 
Recycling
 
Je mag alles gebruiken wat je normaal weg zou gooien.
 
Zelf heb ik toffee papiertjes gebruikt omdat ze in 2 papiertjes zaten en een kartonnen doos.
 
Het team roze heeft hele mooie voorbeelden gemaakt en die kan je HIER bewonderen en lees ook even door bij recycled, want daar  staan ook nog leuke voorbeeld linkjes.
 
 
 
De sponsor deze week is SCALA
 
 
 
Zelf heb ik dit keer een vakantie spread gemaakt  
Achtergrond gemaakt met een template en gesso

Hier nog enkele detail foto's
De foto is geplakt op een stuk karton en toen rondom met embospoeder bewerkt.
en het label is ook van karton en toen op cardstock geplakt.
Op de foto klikken is groter kijken.
Bedankt vooral jullie leuke berichten en tot een volgende keer.
 

15 opmerkingen:

Anneke. zei

Knap gemaakt, Els! Prachtig. We kunnen met die recycled spullen veel goedkoper met onze hobby :)
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Wauw, een hele mooie LO!

Marjan zei

Dat strikje van een papiertje is een vondst! Heel leuk ook,die stroken met de doos en het label! Gaaf hoor! Ik recycle ook regelmatig, golfkarton enzo, oude knopen, restjes mica van verpakkingen enz.


marika zei

wat een leuke spread.
We zouden eigenlijk veel vaker moeten recycleren, ik vind dat strikje echt geweldig.
Dat ideetje moet ik onthouden

groetjes,Marika

Je@net zei

Wat een leuke lo, Els, en dat strikje vind ik super gaaf bedacht!

martina's kaartjes zei

dag trouwe bezoekster ! wat heb je dit weer mooi voor elkaar !top hoor, een mooie herinnering hou je er aan over zo !
grtjs,martina
x

Alida zei

prachtige spread Els, mooi die zelfgemaakte achtergrond en de spread verder heerlijk strak met leuke details.

Unknown zei

Wat een mooie lo is dit geworden Els, je bent daar wel goed in hoor!

Groetjes Coby

Tinie zei

Mooie LO, Els!! Geweldig leuk gedaan!
Groetjes Tinie

Ria zei

Heel mooi LO-tje, ach ik ben eigenlijk ook niks anders van je gewend natuurlijk :-) .
Groetjes, Ria

Patricia zei

Leuk Els dat ik nu ook steeds LO's voorbij zie komen bij jou.
Deze is ook weer zo mooi gemaakt.
Grappig dat strikje van toffeepapier.
Ik had denk ik veel meer strikjes gemaakt, hihi.
Groetjes Patricia

Peggy zei

Goed recycle idee!
Heel leuke lo.

Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Alexandra zei

Leuke layout en wat een leuk idee om een strikje te maken van de snoepverpakking.

Thamar, zei

hoi hoi

wat leuk gedaan mooie lo hoor.
Er is weer van alles op te zien echt leuk.
ga ik ook maar eens doen wat meer recyclen.
gr Thamar

Adriana zei

ben even komen gluren Els, je maakt mooie creaties:) vandaag ook in het echt gezien bij creatijd:)
groetjes Adriana