3 november 2013

Schaterlachen

 
In het scrapbook magazine nr. 10 staat een hele mooie layout  en 
deze is door Jenneke Knol  gemaakt. 
Soms is er een  klik met een layout en dan wil ik hem graag liften en dit heb ik ervan gemaakt. 
Deze foto is gemaakt bij vrienden die toen op onze dochter pasten en is van 19 76 en moest er gewoon iets mee doen.
 
 
De achtergrond  van het  linker gedeelte heb ik bewerkt met een template en
modelier crème en het achtergrond velletje achter de foto met een cijfer template
en verschillende kleuren  glimmermist.
 

 De cirkel heb ik genaaid met de machine maar door de modelier crème werd het soms erg stroef  waardoor de machine op dezelfde plaats bleef  naaien, maar ach het hoeft niet altijd perfect te zijn.
De verschillende knopen en bradjes maakt toch een speels geheel. 
Bedankt voor jullie bezoekjes en de leuke reacties. Tot een volgende keer.

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Goh..blogger werkt mee, ik zie je nieuwe post meteen in mijn Blogrol..Wat een leuke LO, schattige foto, ik vind de gestikte cirkel met al die kleine dingetjes er op, super..liefs van Ans

Alida zei

Prachtig Els, mooie foto en mooi gelift, je hebt er echt helemaal je eigen LO van gemaakt.

Je@net zei

Wat een gave lo, Els. Ontzettend leuke foto en heel mooi verwerkt op de layout!

Unknown zei

Prachtig Els, wat een mooie lo en die foto....geweldig!

Unknown zei

Prachtig lootje heb je gemaakt.Mooie kleuren en een gave achtergrond ook.
groetjes,Lean

Carolina zei

wat een geweldige lift! mooie compositie en kleuren, en een super foto!

Christine zei

Mooi gedaan en het fotootje is gewoon schattig!!
Liefs
Christine

Maaike Huisman zei

Heel mooie lo. Leuk is dat he, om even terug te gaan naar de kindertijd van je kind. Geniet je er nog een keertje van.

Groetjes, Maaike

Margo zei

Erg leuke LO !
Liefs
Margo

Wiebine zei

Wat een prachtige layout heb je weer gemaakt Els, mooi met die templates op de ondergrond,
groetjes,
Wiebine

Thamar, zei

hoi Els

Hij is super leuk geworden en die foto is echt lief. Vooral die 70 jaren kleuren.

gr Thamar

Rianne zei

Wat is deze gaaf zeg!!

Gr
Rianne

Jeanette zei

Wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt Els. Super leuke lay-out!

Groetjes Jeanette

Oeneke zei

Wat een schattige LO heb je gemaakt, het is dan ook een prachtige foto van je dochter, dus daar moet je dan idd iets mee doen. Heel goed geslaagd.
Ps, ik begin weer een beetje te bloggen, dus hoop weer vaker even langs te komen

Berlinde zei

Een prachtige LO Els, mooi die gestikte cirkel!
Lieve groetjes, Berlinde

Aletta zei

Wauw... wat een prachtig layout.
Echt een geweldige lift.
Groetjes Aletta