1 januari 2014

Kalender

Lieve blogmensen ik wens jullie  een heel gelukkig en een creatief nieuwjaar.
  
Van de week heb ik deze kalender gemaakt en is eigenlijk zo klaar. Het is zo'n kalender die ze vaak gratis weggeven aan het eind van het jaar.
Nu kijken we met veel meer plezier naar de kalender. Dat dachten we tot er familie kwam en de kalender meenamen, hahaha


En een pen erbij vinden wij toch heel handig. Papier is van Riddersholm  en de De rozetten en '2014'  zijn gemaakt  met de stansen van Tim Holtz.
Op de achtergrond weer  een template en modeling paste gebruikt. 
Vinders en het hoekje met malletje van Joy  en toen nog een keer gestanst  en uitgeknipt en toen bewerkt  met glossy accent. 
Blaadjes met malletjes van Marianne Design en natuurlijk wat washi tape gebruikt en zelfs op het metalen klemmetje. Is heel handig om een afsprakenkaartje in te doen.

Hier nog wat detailfoto's


Dus moest ik er nog 1 maken en geen modeling paste gebruik, maar wel de stansen van Tim  en MD gebruikt.
 

En de pen heb ik bewerkt met jawel.... Washi tape 
 
 
Op foto klikken is groter kijken.
Bedankt voor jullie bezoekjes en de lieve reacties die ik met veel plezier lees. 
Tot een volgende keer.


21 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een leuk project. Ziet er nu heel gezellig uit.
Gelukkig Nieuwjaar!
Groetjes Anneke.

Stampidoe@gmail.com zei

Wat super mooi geworden, Els. natuurlijk ook voor jou en je familie de beste wensen voor 2014.
Liefs yvon

xxx Myra xxx zei

wat prachtig Els!

Sandra1968 zei

Ik wens jou/jullie ook een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar!
En beide kalenders vind ik supermooi. Ik kan mij best voorstellen dat er één direct meegenomen is :-).

Groetjes, Sandra

marika zei

mooi gedaan. En inderdaad veel leuker om naar te kijken zo. Ik vind trouwens de tweede leuker dan de eerste, haha

groetjes, Marika

Je@net zei

Wat leuk geworden, Els. Een mooie creatie om het jaar mee te beginnen!
Jij natuurlijk ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

Alida zei

oh wat leuk Els en wat is ie mooi gepimpt, goed idee, dank je wel voor het delen. Veel creativiteit voor 2014 gewenst.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Zo zien de kalenders er een stuk gezelliger uit, mooi gedaan..
en de allerbeste wensen voor 2014, liefs Ans

Unknown zei

Mooie kalender om tegen aan te kyken els! De beste wensen vh nieuwe jaar. Dat het maar een gezond, gelukkig en creatief 2014 mag zyn.

Oeneke zei

Allereerst een gelukkig en gezond 2014. En aan de kalenders te zien ben je er helemaal klaar voor. Ze zijn prachtig en de washi tape pen past er helemaal bij

Marijke zei

Zo ziet de kalender er veel gezelliger uit, heel mooi opgepimpt. Leuk het tape om de pen! Wens je een heel goed en creatief 2014 toe!!

Groetjes,
Marijke

Unknown zei

lieve oma,
wat heb je toch weer 2 mooie kalenders gemaakt

x'jes michelle

Thamar, zei

hoi hoi

wat is dit weer leuk geworden ik heb er ook weleens eentje gemaakt. Speciaal voor het bloggen wanneer er weer een uitdaging was enz. nu heb ik voor het bloggen het creatief agenda gekocht, moet wel met cards en scrap moet je het wel goed bijhouden.
groetjes Thamar

Peggy zei

Hallo Elske,

Heel mooi gemaakt!
Ik wil je ook het allerbeste wensen voor 2014.
Vele creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Jeannette zei

haha wat een grap, kennelijk waren ze er helemaal weg van, dus had je wel eer van je werk Els, alleen mocht je er nu nog een maken, ik vind ze allebei erg mooi, dat klemmetje is zeker handig en die pen met washitape, hoe kom je erop, echt gaaf. Natuurlijk voor jullie ook nogmaals het allerbeste voor het nieuwe jaar en weer tot blogs, liefs Jeannette

Carolina zei

wat een leuke kalender geworden!

Patricia zei

Prachtig Els, wat heb je deze mooi gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je familie deze meenam. Gelukkig heb je er nu zelf ook weer een.
Groetjes Patricia

Alexandra zei

Het is wat, kun je gewoon niet veilig een kalender ophangen, hihi. Kan me wel goed voorstellen dat je familie die kalender ook wel wilde hebben. Beide exemplaren zijn prachtig.

Unknown zei

gelukkig nieuwjaar en je kalender is echt gaaf geworden..
groetjes,Lean

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk idee!! Zo ziet de kalender er super leuk uit!! En je kunt er het hele jaar naar kijken :-) De beste wensen nog!!
Groetjes, Yvonne

Brendaxx zei

Nou, van je familie moet je het maar hebben dus ;) Geen wonder dat ze je kalender meenamen want hij is hartstikke mooi natuurlijk!
Groetjes,Brenda