22 april 2015

Happy birthday

Mijn vriendin gaat elke winter naar Spanje en ze stuurde mij een foto van een verpakking  die ze van de kapper in Spanje had gekregen waar een leuk presentje in zat. Een leuke verpakking van krantpapier en dat  gaf mij de inspiratie om dit blok tasje te maken voor een vriendin  die 65 jaar  is geworden.
 
Een stuk krant in de gewenste maat gevouwen  en geplakt en een correspondentiekaart gekleurd met te gekke krijtjes en toen het getal uitgesneden met de cricut. Ook Happy Birthday gekleurd met een blauw te gek krijtje en de doily gekleurd met glimmermist en de bloem met lintjes op de kaart  bevestigd. Het geheel op het kranten tasje geplakt  en de  hengseltjes  er aan gemaakt.
 
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie  hiervan vinden.
 
 

 

13 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Een superleuk idee Els! en heel
leuk om te zien!
Liefs van Gerie

Unknown zei

Super gaaf tasje Els! Erg mooi om cadeau te geven en te krijgen natuurlijk!

Unknown zei

wat een super lief tasje Els......daar zal de jarige heel blij mee zijn!

Thamar, zei

Wat een lief tasje heb je gemaakt een leuk cadeau om te krijgen.
Fijne dag

Je@net zei

Wat een super gaaf idee. Mooi uitgewerkt, Els!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Je krantentasje ziet er prachtig uit, wat een leuk idee!
Ik vind de hengseltjes ook heel grappig,
Liefs Ans
p.s. ik ben heel zuinig op mijn SEI papier..het blijft mooi

Alida zei

wat een leuk idee en wat mooi uitgewerkt, dat is een feestje om te maken en te krijgen denk ik.

Alexandra zei

Wat ben je toch weer creatief bezig geweest, heel leuk zo dat tasje.

Johanna zei

Van een krant, geweldig! Fijn weekend!

Unknown zei

Heel gaaf tasje heb je gemaakt Els.
groetjes,Lean

Marleen zei

Hoi Els,
Ik ben via-via op je blog gekomen en heb even heerlijk rondgekeken. Wat een schitterende kaarten heb je erop staan!
Ook je cadeautasje hierboven vind ik geweldig leuk!!!
Ben gelijk je volger geworden.
Lieve groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Ans zei

Vind hem super!!!!! schitterend kleurtje, mijn favo. Een leuk cadeautje om te geven en te krijgen.

Liefs Ans

Wilma zei

Super gaaf tasje!!!