1 april 2016

Hee Girl!

Op het  creatijdforum heb ik meegedaan aan een secret scraplift en ik was dit keer de laatste van mijn groepje. Op de foto Sharon, onze oudste kleindochter die inmiddels al 17 jaar is geworden.



Linksboven en rechtsonder heb ik wat bister gebruikt en hier en daar een kruimeltjes swarovski kristal geplakt dat ik ooit gekregen heb, want scrappers kunnen immers alles gebruiken. En linksonder was een witte vlinder  die ik had gekregen en bewerkt heb met bister en embospoeder. 
Verder wat oude bloemen gebruikt en de sterretjes zijn Rub-ons en zo kon ik meteen voor de lijst van 100 ook weer wat wegstrepen. 


Met deze layout was ons groepje begonnen en ik vond het heerlijk om weer eens een layout te maken


Wat leuk Diny en Marjolijn  dat jullie mij gaan volgen.


9 opmerkingen:

Je@net zei

Super gaaf lootje, Els. En wat een leuke foto heb je gebruikt!

Kitty zei

Ja, wat een leuke activiteit toch eigenlijk he Els, moeten we vaker doen ;) Ik had ook al heel lang geen LO meer gemaakt. Jou LO vind ik zó mooi! Hele mooie foto van je kleindochter ook, jeetje zeventien alweer...? Time flies :)

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
wat heb je een prachtige LO gemaakt, leuke foto van je kleindochter en lekker veel te zien..
groetjes,
Ans

martina's kaartjes zei

jij bent toch ook van alle markten thuis he ? een leuke geslaagde herinneringop die manier, mooi gedaan
grtjs,martina
x

Marjan zei

Wat een mooie lay-outs met de leuke foto's! Ik hou er wel van dat een Lo niet te vol is, zo gaat de aandacht tenminste naar de foto.

Sylvia zei

Hele mooie layouts,Els.Wat een leuke foto's en mooie bloemen.

Groetjes,Sylvia.

Monique CreaTijd zei

Hij is prachtig geworden Els, evenals je kleindochter, wat een beauty ! De volgende SSL staat ook alweer op het forum :)

Unknown zei

Prachtige meiden Lay-outs heb je gemaakt!

Jeanette zei

De bovenste LO is prachtig, de kleuren spreken voor zich en wat een leuke foto van je kleindochter!

Groetjes Jeanette