7 juni 2016

Hoera geslaagd

Met de boxkaartenmap maak je in een handomdraai deze doosjes en je kan ze daarna versieren. Ik heb deze doosjes gemaakt voor de geslaagde jongeren, maar ze zijn ook leuk te maken voor een verjaardag of trouwerij. 


De doosjes kan je vullen met  kleine cadeautjes, lekkers of geld wat bij de jeugd altijd heel welkom is. 





Een brievenbus.




Of een gewoon doosje.
 Ik vind de vintage flourishes hinges (de scharnierren dus, hihi) zo ontzettend leuk en zo veelzijdig te gebruiken.


en nog een mixed media versie.



Tot nu toe hebben wij hier weinig regen gehad, maar vreselijk waar al die hoosbuien wel zijn geweest.  

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat ziet dat er allemaal erg leuk uit ! zeker het eerste doosje is zuperzzzz !
grtjs, martina
x

Je@net zei

Wat een leuke projecten heb je weer gemaakt, Els. Zien er allemaal super gaaf uit. Goed bezig!

Kreatief met Maria zei

Dit zijn allemaal prachtige doosjes Els. Erg leuk om cadeau te geven.
De brievenbus is helemaal geweldig.
Groetjes Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
ik heb even op je link geklikt, het zijn dus kant en klare doosjes, in een set van 8 stuks, ik vind de piramide doosjes voor de geslaagden echt super..
Ook het doosje met het mooie beslag is leuk en je brievenbus is top!
Ik zag net op het journaal, dat in het zuiden weer code oranje was..
groetjes,
Ans

Alexandra zei

Wat een leuke doosjes, allemaal zo prachtig bewerkt. De driehoek zo stoer, de brievenbus zo lief...Geweldig weer.

Gerrina zei

Wow wat heb jij er veel gemaakt! Zo mooi divers en allemaal heel mooi afgewerkt, al heb ik een lichte voorkeur voor de brievenbus... Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Mooie serie doosjes, Els.De katjes zijn enig.

Groetjes, Sylvia

Kitty zei

Superleuke doosjes Els. Di brievenbus vind ik gááf!!!

Thamar, zei

Jeetje els wat heb je toch allemaal weer voor moois gemaakt . Werkelijk stuk voor stuk top

Thamar, zei

Jeetje els wat heb je toch allemaal weer voor moois gemaakt . Werkelijk stuk voor stuk top

Bernadet zei

Superleuk Els!

Marjan zei

Nou ja, heb ik dit nu weer gemist?? Ik heb het druk soms en dan schiet bloggen erbij in. Maar wat een mooi doosjes in piramidevorm! Stoer!
En dan het postbusje, ook al zo mooi en wat een precisiewerkje, lijkt mij! dat "gewone'doosje mag er ook zijn net als het doosje met de leuke katjes!