10 juli 2016

Happy Bday

Deze kaart heb ik gemaakt door  een embosfolder te inkten met 2 kleuren memento inkt, je blanco kaart erin en dan door het stans apparaat te draaien. Daarna de kaart in vierkantjes snijden en op je kaart plakken. Dit is een hele leuke techniek om te doen en verrassend welk resultaat er te voorschijn komt als je  de embosfolder openmaakt.  


En omdat ik toch al met vierkantjes bezig was ook maar voor het forum  deze kaart gelift die Kitty had geplaatst. Lekker wat restjes weg werken. Het hart heb ik met goud embospoeder  gemaakt en toen uitgestanst.



 Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. 

12 opmerkingen:

Alexandra zei

Mooie kaarten. De blauw en bruin/crème is ook een mooie kleurencombinatie.
Bij de tweede kaart vind ik de verschillende maten van de vierkantjes ook heel leuk gedaan

Je@net zei

Wauw...vind ze allebei echt super gaaf geworden, Els!

martina's kaartjes zei

mooi en geslaagde kaartjes zo ! heel erg netjes recht geplakt, niet makkelijk vind ik dat
grtjs,martina
x

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Els. De bovenste heeft mijn voorkeur.
Groetjes Anneke.

Dora zei

twee prachtig kaarten. prachtig gecombineerd met die twee kleuren embossing en de twee heeft een mooie vakverdeling en papiertjes..

Miranda K zei

jaaaaah moooi!! groeten miranda k

Gerrina zei

Beiden weer mooi! Die op kraft vind ik wat sterker, maar ik vind kraft dan ook heel mooi als achtergrond... Fijn weekend verder!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
wat fijn dat je weer kunt bloggen, anders hadden we dit moois gemist..Ik vind de kaart met de embos stukjes echt super, mooie kleuren, gemat op Karft en erg mooi afgewerkt..Ook de restjeskaart is top met een heel mooi hart en bloem!
groetjes,
Ans

Nicole Parmentier zei

Wat leuk zijn ze!! Volgens mij is dit techniekje inderdaad best verslavend! Ik vind ze beide prachtig!!

Sylvia zei

2 hele mooie kaarten,Els.Wat een leuke techniek met de embossing folder.

Groetjes,sylvia.

Marjan zei

Erg leuke techniek lijkt me dat, ik ken hem wel maar eigenlijk nog nooit gedaan. Supermooi resultaat op jouw kaart!
En wat een gave lift, Els, ik herken toch ook erg jouw hand hierin, hoor!

Alida zei

mooi zeg met die vierkantjes, leuke kaartjes weer.