25 juni 2018

Een map gepimpt

Een poosje geleden werd mij gevraagd of ik nog iets aan deze opbergmap van hobbyjournaal had. Tja eigenlijk wel, maar dan maak ik er wel iets anders van. Ik ging met plaklinnen aan de slag dat ik bij Stuifzand Allerhande had gehaald en daaroverheen met structuurpasta, gesso, inkten. etc etc. en uiteindelijk is dit het geworden.


Op de bloemen zitten Swarovski kristalletjes die ik op een toefje  Glossy accent heb geplakt. 





Er zitten bladzijden in van Joy kraftpapier  300 gram en deze zijn lekker stevig en de afmeting is 50 x 35 cm en heb ik gehalveerd.





3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Els!

Scraptastisch zei

Die tekst op je prachtige gepimpte map is heel tof Els! Genieten wat we kunnen is helemaal waar! Veel plezier van je keigave map!!!
xx Gerie

Sylvia zei

Mooi geworden,Els.Prachtig gepimpt.

Groetjes,Sylvia.