17 juli 2018

kleur

Voor het Anne Gretha Design inspiratieblog heb ik  een kistje gemaakt  met heel veel kleuren.  
Het was ooit een wijnkistje, waarvan de binnenkant is beplakt met fluweel.


De achtergrond heb ik eerst met gesso beschilderd en toen die daar stond was ik met mijn gelli plate bezig en heb toen steeds mijn rolletje er op schoon gerold. 


Daarna gestempeld met heel veel stempels, sjablonen en structuurpasta. 
De schattige uiltjes heb ik van een servet gemaakt. 


Nog een foto van de bovenkant, want ik heb ook de mooie cirkeltekst van Anne Gretha gebruikt en heb ik om een bocht gestempeld.  



Klik om groter te kijken. 

Groetjes, Els








5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk kistje heb je ervan gemaakt, Els!

Margo zei

Wat prachtig met die leuke uiltjes !
Groetjes
Margo

Annerieke zei

Ohh wauw Els, wat een leuk kistje is dit. Jij weet altijd met veel technieken ware kunstwerkjes te produceren. Ik kijk altijd met plezier!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

dat kistje is superleuk. bedankt voor de felicitatie

Margo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.