4 april 2019

Dreamstar

Afgelopen weekeinde hebben we weer een heel gezellig  scrap-weekeinde gehad,  dat helaas te snel voorbij ging.  We hebben een heel leuk album gemaakt met een stokjes binding, maar die is nog niet helemaal af. Vanmiddag heb ik deze lay-out kunnen afmaken, waar we een sketch van hadden gekregen, maar de driehoekjes waren nog wel even een gepuzzel. 



En we kregen een zakje waar materiaal voor een kaart in zat en daar moest je dan een kaart mee maken. Dit is mijn kaart geworden.  



Helaas ben ik nog steeds niet helemaal fit, maar nu gaat het gelukkig de goede kant op. 

9 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet het er weer leuk uit, Els.
Je hebt het goed te pakken gehad. Hopelijk knap je nu snel helemaal op!

Scraptastisch zei

Wat is je LO prachtig geworden met de driehoekjes en ik geloof dat het een heel puzzelwerk was als je scheef gaat kom je niet goed uit hè Els, maar het is wel gaaf om te zien en heel mooi de pastel tinten!
Altijd vervelend als je griep krijgt, hopelijk weer snel fit het weekend gaat je mee helpen...lekker in de zon!
xx Gerie

Gerrina zei

Klinkt als een leuk weekend en mooie resultaten! Goed dat het weer wat beter gaat! Fijn weekend!

Sylvia zei

Mooie LO en kaart,Els.Beterschap en een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

Wat een mooie Lo. Heel veel eenvoud, maar daar houd ik erg van. Het design zorgt voor rust en de mooie tinten en de zwart/wit foto ook.
De kaart is ook erg mooi!

Fijn weekend!

Alexandra zei

Gezellig samen op scrapweekend. Ben benieuwd naar je album met de stokjes binding.
Prachtige layout heb je gemaakt en leuke kaart. Hopelijk voel je snel weer helemaal fit. Beterschap.

Annerieke zei

Mooie LO Els, driehoekjes zijn ook niet mijn sterkste kant. De kaart is ook erg leuk geworden. Fijn dat je wel mee kon gaan.

Monique zei

Ik hoop dat je je inmiddels weer een stuk fitter voelt Els. Je LO is prachtig, net als de vlaggenlijn. Daar vrolijkt een mens van op!
Fijne avond, liefs Monique

Kitty zei

De LO is geweldig en de kaart is ook heel mooi. Hopelijk knap je gauw weer helemaal op!
XXX