1 juli 2019

Dikke knuffel

Een nieuwe uitdaging van het Anne Gretha Inspiratieblog voor Juli;

Distress de randen van je project 


Je kan  tot 31 juli meedoen en hier kan je lezen en kijken naar de  mooie voorbeelden die de andere designers hebben gemaakt.  

Deze materialen heb ik gebruikt. 


en  kan je hier vinden. 


Ik ben  hier een poosje stil geweest maar ik ben inmiddels aan beide ogen geopereerd 
(22 mei was mijn rechteroog en 5 juni mijn linker oog.) 
en zo'n operatie is echt zo gedaan, maar dan begint het. 
De eerste dagen kan je helemaal niks doen en  alles is wazig,  maar wordt wel elke dag iets beter. 
Met een vergroot glas ging in berichtjes lezen en heel af en toe reageerde ik, 
want ik had toch niks anders te doen. hahaha. (vergrootglas erbij  en andere hand typen.) 
Nog een paar dagen druppelen  en mag ik  a.s. woensdag voor controle. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. 




10 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart heb je gemaakt, Els.
Wat een spannende tijd heb je dan achter de rug. Heel vervelend lijkt me dat, hopelijk is de controle van de week goed.
En dat je in zo'n periode ook nog een kaartje voor mij gemaakt hebt, vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Zo ontzettend lief van je.
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk knap je er nu snel van op!

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Els, weer veel leuke details. Ik vind die scheurrandjes altijd zo leuk, maar ik vergeet het vaak. Fijn dat het weer de goede kant opgaat, lastig hoor als je niet goed kunt zien. (Ehhh....daar weet ik alles van ;-)). Hopelijk is je controle goed en heb je de operaties niet voor niets gehad.

Scraptastisch zei

Je had al even op mijn blog gezegd dat je even afwezig was, maar de reden is best wel pittig geweest Els! Lijkt me best eng operatie aan je ogen,want je zicht wil je niet kwijt hè! Ik wens je een hele goede uitslag a.s woensdag en snel weer goed zicht!
Je knuffelkaart is super...ik zag al meteen dat het geëmbost was want de letters kwamen zo mooi uit op de kaart,prachtig gedaan!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje! Leuk detail dat hartje dat aan de bovenkant ertussendoor piept, prachtig gedaan. Lijkt me heel akelig zo een oogoperatie, niet lezen, geen netflix of computer, niet knutselen... dat moet allemaal niet te lang duren lijkt me! Sterkte!

Gerrina zei

Heerlijk dat je nu nog maar even hoeft te druppelen en dan op controle mag. Hoop dat alles ook helemaal zo verlopen is als voorspelt?
Je kaart is lekker zomers en warm! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Jeetje, daar was je wel even zoet mee! Fijn dat het nu beter gaat en hopelijk straks alles weer lekker scherp.
Super dat kaartje met alle knuffels erop! Erg leuk ook dat opengescheurde stukje en het hartje in geel.

Alexandra zei

Leuke knuffelkaart. Jeetje dat zal niet meegevallen zijn als je alles zo wazig ziet, Hopelijk heeft de operatie effect gehad en kun je alles weer goed zien, toch een stuk handiger als met een vergrootglas kijken.

Stampin with Liz Design zei

Wat een ontzettend prachtig zomer strand achtergrond heb je neergezet! Heel mooi gedaan! Met oogproblemen ben ik helaas ook bekend, hopelijk is het zicht snel beter en hoef je niet meer te druppelen, groetjes Linda

Kitty zei

Oooo, wat een mooi kaartje weer Els! Prachtige kleuren en zo mooi met de opliggende letters!

M@risk@ zei

Wat een gezellige kaart Els. Vind het altijd leuk om zoveel verschillende techniekjes op je kaartjes te zien. Een fleurige kaart waar je blij van wordt☺