6 januari 2020

Bloghop Meaningful Crafts


Allereerst wens ik jullie een heel fijn en creatief nieuwjaar.

Met deze 


kan je kennismaken met de nieuwe artikelen van  Meaningful Crafts 
en als het goed is kom je van Mariska

Momenteel werk ik veel met inkten  en spuitflesjes en heb ik
voor dit jaar  een  verjaardagskalender gemaakt.  
 Met de nieuwe letterstansjes ,  Disks  
     en met een 2 Connect Mushroom Punch 
is het heel leuk om zo'n kalender te maken, 
maar je kan ook met deze artikelen een 
pracht planner of album gaan maken.
Met dit systeem kan je heel eenvoudig 
een pagina eruit halen  of bijvoegen. 



Deze producten van Meaningful Crafts heb ik op de kalender gebruikt.

De handige disks komen in nog veel meer kleuren.

En  met de 2 Mushroom  punch  maak je de mooie openingen om de disks met de pagina's samen te voegen.

De super leuke stans-letters groot en klein.


Je mag nu verder hoppen naar het Anna Gretha Inspiratieblog.
 door op de pijl te klikken.


Bedankt voor je bezoekje.












9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kalender heb je gemaakt, Els!

EVA zei

Verjaardags-kalender is altijd een leuke idee....

M@risk@ zei

Els wat heb je weer een super leuk project gemaakt, in mijn favo kleuren en zie ook stempels uit de set tijd en bloemen☺. Ik ga deze zeker onthouden. Heb je de maand velletjes zelf gemaakt of ergens gedownload? Heb wel de kleine kalendertjes. Fijne week, groetjes Mariska

Detje zei

De kalenders zijn in in het nieuwe jaar :). Deze heb je erg mooi gemaakt, lekker kleurrijk.

Minke Brattinga zei

Heel erg functioneel, zo'n bureaukalender! Leuk idee om te maken. En dan met al die vrolijke kleurtje die je erop hebt gesmeerd en gespoten! Daar wordt je elke dag weer blij van!
Knuffel-groet Minke

Annerieke zei

Super leuk hoe je dit gemaakt hebt Els, daar ben jij een kei in hoor, met inkten en spuitflesjes en zo. Ohh ik denk dat die disks en de punch op mijn verlanglijstje komen, lijkt me erg handig voor albumpjes.

Alexandra zei

Wat een vrolijke kalender, weer heerlijk kunnen spelen met inkt enz :)

Marjan zei

Echt prachtig gemaakt, Els! De achtergrond en het januariblad blend mooi daarmee. De rest ook vast zeker.

Kitty zei

Ziet er leuk uit Els, ik ben even heel snel langs de anderen geroetsjt, ik loop altijd weer achter met blogrondjes... Mooie dingen zijn er gemaakt!