6 juli 2020

Dikke knuffel

Voor de uitdaging van Meaningful-Crafts 
is dit keer de uitdaging; 

Maak je eigen designpapier. 

Op het inspiratieblog kan je voorbeelden zien van de andere designers.






Ik heb Distress Oxide  voor de achtergrond gebruikt met daarop 
mijn favoriete tekst-stempel 
 stencil 
De bloemen heb ik ook op krimpie dinkie gestempeld met stazon en daarna gestanst. Met de
 heattool laten krimpen en direct een clear-blokje erop, zodat de bloem mooi plat wordt. 

Dankjewel voor je bezoekje. 

13 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie achtergrond, Els. En wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt, top!

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart geworden Elske! Groetjes Linda

M@risk@ zei

Wat een vrolijke kaart Els, super mooi gedaan met zoveel verschillende AGD en MC producten. Groetjes Mariska

Gerrina zei

Je papier is al zo mooi, maar de kaart die je ervan maakte is echt mooi en 'af'! Groetjes, Gerrina

Annerieke zei

Prachtige kaart Els. De achtergrond heb je mooi gemaakt en ook de bloemen van krimpie dinkie zijn leuk geworden.

martina's kaartjes zei

helemaal mooi kaartje is het zo geworden in deze zachte kleurtjes
grtjs,martina

Diny zei

Prachtige achtergrond heb je gemaakt op dit leuke kaartje Els!
Groetjes Diny

Kitty zei

Wat gaaf gedaan Els! Dat krimpiedinkie gebruik ik zelf veel te weinig, toch goed dat ik het hier weer eens zie, dan komen de ideeën vanzelf bovenborrelen... 😉

Minke Brattinga zei

Leuk kaartje Els. De achtergrond heb je mooi gemaakt. Ik moet ook maar eens met dat krimpiedinkie gaan werken. Het ziet er gaaf uit, die kleine bloemetjes.
Knuffel-groet Minke

Brigitta zei

Wat een vrolijke kaart! Zo leuk om te zien hoe we de opdracht allemaal anders uitvoeren.

Alexandra zei

Leuke kaart, dit is wel een uitdaging waar jij raad mee weet, altijd een verassing welke materialen je daar voor weer gebruikt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt heel mooi dessin-papier "ontworpen" vind ik en er een mooie kaart mee gemaakt. Leuk om krimpie-dinkie te gebruiken voor die bloemen, origineel.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat mooi is jouw eigengemaakte designpapier! Leuk om te doen! Mooie kaart ook ermee gemaakt, met het Krimpie spul!