10 november 2020

vrolijk kerstfeest.

 Goede morgen en vandaag heb ik 2 kerstkaartjes in  1 post. 

Dit keer  heb ik de creatable  mal van vorig jaar en de nieuwe Card Display van dit jaar samen gebruikt. 


Op de voorkant heb ik nog wat restantjes gebruikt. 


Ook hier heb ik een stukje van de card display gebruikt. 


Momenteel kan ik niet zo goed mijn draai vinden en heb weinig zin om 
met kerstkaarten bezig te gaan.
Ik ben al heel blij met de productie van mijn vorige post. en misschien 
maak ik nog wel meer van dat soort kaarten.. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. 








12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuk idee om de mallen zo te combineren. Een erg leuk resultaat! Mooi ook de 'gouden' kerstballen op de voorkant.
Als hoekje kan hij ook heel goed, ook je tweede kaart is erg mooi.

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Heel tof om de card display zo te gebruiken en een mooie combinatie ervan gemaakt Els. Toch weer mooie kerstkaartjes erbij en geen goede flow herken ik ook zo af en toe hoor het is ook zo'n rare tijd...komt zoals het komt toch???
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn twee mooie kerstkaarten geworden vind ik. Leuk om de card-display zo in delen te gebruiken. Je kerstkaarten uit de vorige post vind ik ook super, een mooie serie.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

leuke kaartjes heb je gemaakt Els!
Soms heb je dat he....komt er niets uit je handen....geen inspiratie....en opeens is het er weer....komt goed!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Prachtig geworden! Nu dan even lekker pauze nemen.

Je bent tot niets verplicht... dan lekker geen zin... mag allemaal. In blogland ligt de druk erg hoog heb ik gemerkt. Veel vinden dat je elke dag moet plaatsen. Dat is natuurlijk onzin, het is geen werk maar hobby.

Ik heb dat ook regelmatig en meestal heb ik dan gewoon zin om wat anders te doen, vandaar al die hobby's van mij of ik heb helemaal geen zin, doe ik lekker niks.

xx
Diana

Alexandra zei

Wat superleuk gedaan zo om die twee mallen te combineren. Als je geen zin heb om kerstkaarten te maken dan gewoon niet doen, je moet er zelf ook wel plezier aan beleven he. Het gaat tenslotte ook om de gedachte erachter.

Epie zei

Wat heb je dit goed gedaan 2 samen gevoegde mallen .
Prachtige kerstkaartjes Els en een fijne dag gewenst
Groetjes van Epie

M@risk@ zei

Beide kaarten zijn mooi geworden Els, leuk hoe je de twee mallen samen gebruikt hebt. Dat vindt ik nu zo leuk dat je door ideeën van anderen geïnspireerd raakt. Ik denk dat we ons er allemaal wel in herkennen dat je soms periodes hebt dat er niets uit je handen komt. Groetjes Mariska

Elly zei

Wat een leuke kaart Els.
Ik zag je al een paar keer reageren bij mij, dus dacht eens kijken op jouw blog, heb gelijk volgen aangeklikt.
Ik kan weleens later reageren, want blogger doet vreemd of ik heb even geen tijd gehad (wegens familie omstandigheden)
Groetjes Elly

Marjan zei

Creatief gevonden en erg mooie resultaten! En inderdaad id de manier van onze Liftchallenge ideaal als je snel toch een mooie serie maken wil. Dus komt er niks opborrelen, gewoon nog zo'n mooie serie maken!

Marjolijn van Elsberg zei

Oh al heerlijk bezig met je kerstkaarten. Leuk zijn ze. Ik heb je blog al lang niet gezien. Zie het niet voorbij komen in mijn leeslijst.

Kitty zei

Leuke kaartjes en wat een schattig stempeltje met die sneeuwmannen!