24 december 2020

Een fijne kerst

Dit keer een kerstkaart met designpapier van Studio light. 

Deze kaart wilde ik al heel lang  maken omdat ik de binnenkant zo mooi vindt.
en eindelijk is het ervan gekomen. 


De voorkant  stond in een magazine en de binnenkant zag ik op pinterest .


We hebben een akelige tijd met dat virus om ons heen en we zijn zo beperkt met veel bezigheden 
die we normaal voor de feestdagen doen. b.v. gezellig shoppen.
We maken maar wat extra sfeer in huis en verder zien we wel hoe het deze kerst zal gaan. 

Ik wens jullie fijne liefdevolle kerstdagen en blijf gezond.  

Dankjewel voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer.



 

10 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Els, wens je hele fijne dagen toe.
Groetjes Elly

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Els.
Fijne feestdagen gewenst!

Alexandra zei

Leuke kerstkaart. Tja het is raar, heb je eindelijk eens samen 2 weken vakantie en dan kun je er niet op uit, wandelen of fietsen met al die regen schiet ook niet op. Dan maar heerlijk scrappen, daar nu alle tijd voor :) Voor jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie combinatie van papiertjes, de geruite voorkant en dan die sterretjes op het mintgroen aan de binnenkant. Inderdaad een leuk model ook.
Goede kerstdagen gewenst.

groetejs van Ank

Gerrina zei

Mooi oe jij met traditionele kleuren een super moderne kaart hebt gemaakt! Fijne kerst!

Scraptastisch zei

Ik heb je een beetje verwaarloosd Els, sorry. Je kaart is ENIG wat een gezellige binnen en buitenkant! Voor jou ook fijne feestdagen en we maken wat er van te maken valt!
kerstgroetjes van Gerie

Anneke zei

Prachtig kaartje, ik blijf kijken. Heel mooie kleuren ook.
Ik wens je Fijne Kerstdagen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart met een verrassende binnenzijde Els. Mooi dessin-papier heb je gebruikt. Ik ben dol op ruiten en ruitjes, dat oogt meteen zo gezellig vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Een prachtige kaart weer, zoveel te zien.
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021

M@risk@ zei

Prachtige kaartjes Els in je laatste blogs. Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad en voor het nieuwe jaar alle goeds. Groetjes Mariska