23 december 2021

Kerst en Chocolade

Hallo allemaal,

Voor 2 dames maak ik elk jaar voor kerst iets met  chocolade 
en  dat vinden ze beide heel erg leuk en lekker.
Maar af en toe weet ik echt niet meer wat ik voor ze kan maken 
en gelukkig is het mij dit jaar weer gelukt met het mooie designpapier van Studio light


Met strikje gaat dit mapje open.



Eén dame is gek op Milka Darkchocolade, maar paars bij dit papier 
vond ik niet mooi en heb er een stripje papier opgeplakt en kan ze het toch makkelijk openmaken. 


Zo lijkt het toch mooier


De kerstbal nog bewerkt met glossyaccent.



Voor de ander dame heb ik  een bakje gemaakt  met 
1 kant twix en de andere kant Milky Way


Een poinsettia en een labeltje erbij 
en op de andere kant een plaatje gehangen.


Ik wens jullie fijne kerstdagen en hoop dat de 
corona de kerstdagen jullie niet al te veel zal hinderen.
 
Wij zouden dit jaar bij familie eten  maar helaas gaan we dat toch 
 niet doen en blijven  voor  veiligheid  gezellig thuis.
Afgelopen zondag heb ik wel mijn booster gehad.   
 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post. 









10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

De dames kijken vast ieder jaar weer uit naar je chocolade attentie en het is weer heel geslaagd!!! Corona gaat ons dit jaar ook zeker weer hinderen maar we maken er maar het beste van Els! Fijn dat je ook de booster hebt gehad dan voelen we ons toch weer beter beschermd.
Fijne kerstdagen ....kerstgroetjes van Gerie

Gerrina zei

Leuk! Zo'n mooi doosje kun je gewoon neerzetten en dan heerlijk lang genieten van de choco terwijl je iets moois hebt om te zien! Groetjes, Gerrina

gerda zei

2 super leuke geschenkjes. Zal zeker in de smaak vallen.

Marjan zei

Wat een fijne cadeautjes om te krijgen, heel mooi geworden en knap gemaakt Els!
Jij hebt je booster al gehad, wij morgen. Met z'n tweetje kan ook erg gezellig zijn, dus gewoon weer het beste ervan maken. Fijne dagen!

Alexandra zei

Je bent weer goed geslaagd met de cadeaus zou ik zeggen. Wat een mooi papier ook, dat is al een cadeau op zich. De dames worden goed verwend zo :)

Diny zei

Wat een prachtige creatie is dit Els....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Gina zei

Oh wauw ! Wat een leuke manier om iets lekkers te verpakken ! Groetjes, Gina

Femmy zei

Geweldig zijn ze Els, superleuke verpakkingen!
Groetjes Femmy

Femminde zei

Wat een super gave creaties!!
Toch fijne feestdagen, ondanks dat alles nog weer een keer anders is dan voorheen. Fijn dat je je booster hebt gehad.
Groeten van Femminde

Epie zei

Prachtige creaties in de vorm van kadoverpakking Els en
het ziet er ook nog heerlijk uit voor snoepers zoals ik :-)
Fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar !
Groetjes Epie