28 januari 2022

Speciaal voor jou


Hallo allemaal. 

Dit jaar wil  ik  meer met inkten te gaan werken en  ben ik  op you tube gaan kijken en daar kwam ik een heel mooi filmpje tegen van Marianne Reijgersberg met SL Essentials SL-ES-STAMP  

Ik ben begonnen met de kleuren die Marianne gebruikt en leuk om meteen met een Gelli Plate aan de slag te gaan. Gebruik ik die ook nog eens. De eerste kaart is een probeersel en de ontvangster vond de kaart heel mooi! 


De kaarten  hieronder met andere kleuren en stempels  gemaakt en ook deze vind ik zelf heel mooi geworden. 


Je werkt met een gelli plate, Oxide Inkt, gewone Distress ink, een stencil, Een aquarelpotlood, witte acrylverf en een stempel.  


Het was zo leuk om hier mee bezig te zijn.

Onze kleindochter is gelukkig goed opgeknapt  van de Corona maar is alleen nog wat moe. 

Dankjewel voor  je bezoekje en tot een volgende blogpost.





14 opmerkingen:

Elly zei

Wat een prachtige kaarten Els!
Gelukkig is ze opgeknapt, dat ze moe is hoor dat dat lang aan kan houden.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Leuk Els als je door iemand geïnspireerd word om spullen weer boven water te halen en ik vind je kaartjes te gek geworden! mooi kleurgebruik en stencils en de silhouet stempels staan er heel mooi bij, knap gedaan!!!
Gelukkig knapt je kleindochter op.
Alvast een goed weekend

Gerrina zei

Wat een mooie kaarten zijn dit! Zeker geslaagd! Fijn dat de kleindochter weer is opgeknapt! Zo kun je vandaag een echt zonnige dag beleven! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Wat een prachtige stempelkaarten zijn dit, Els!

Alexandra zei

Fijn dat het de goede kant op gaat met je kleindochter. Stuk voor stuk mooie kaarten. Zou ook eens wat vaker de gelliplate tevoorschijn moeten halen.

alma.heijenk@gmail.com zei

wow, wat zijn ze mooi geworden!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je deze kaarten mooi gemaakt Els. Ik vind ze alle drie heel goed gelukt en je hebt mooie kleurencombinaties gebruikt.
Gelukkig dat je kleindochter opgeknapt is, zeker omdat ze zo ver weg is fijn om te weten.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een super leuke kaartjes die je met de gelliplate gemaakt hebt!!
En tof dat ze zo verschillend zijn.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Supermooie kaartjes met dit stencilwerk. Heel mooi ook in deze zachte pastels! Groetjes, Gina

Femmy zei

Prachtig Els, en fijn dat je kleindochter weer opgeknapt is.
Groetjes Femmy

Heidie zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Fijn dat je kleindochter weer is opgeknapt.

Liefs Heidie

Lenet zei

Wat gaaf zeg! Ik zal het filmpjes eens gaan bekijken, ik heb ook een gellieplaat ligge die veel te weinig gebruikt word.

Gina zei

Supermooi deze drie kaarten ! Je bent goed op dreef met je inktjes. Dit is iets dat ik mezelf ook nog zou willen leren. Zo een leuk effect, en ideaal voor een CAS design, daar hou ik van ! Groetjes, Gina

Kitty zei

Oooh, die zijn prachtig Els!