4 mei 2022

Beterschapjes.

Hallo allemaal,

Dit vrolijke stukje papier had ik overgehouden en vond het jammer om weg te gooien, dus dan maar een kaartje maken voor de voorraad.

Deze sketch kom ik wel vaker tegen en vind ik leuk. Een stukje Washi  tape aan de zijkant geplakt en een honingraat stempeltje op de witte kaart en terug laten komen op het gekleurde gedeelte.
De bloem gestanst en het bijtje had ik overgehouden, dus dat past er goed bij.


Leuk dat je langs bent geweest en tot een volgende keer. 

 

15 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik ben weer even door je kaarten gescrold en wat zijn ze mooi je inkt creaties! Dit is ook een topper Els en vind hem super mooi!
xx Gerie

Trijntje zei

Oooh wat een prachtige beterschap kaart. Supermooi gemaakt. Leuk met deze bloem en het bijtje maakt het af. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Leuk en lekker vrolijk en wat vind ik dat even op de achtergrond gestempeld er mooi bij! Groetjes, Gerrina

Femmy zei

Wat een gezellige fleurige kaart Els, groetjes Femmy

Heidie zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooi, en stukjes mooi papier nooit wegdoen, altijd bruikbaar.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, deze is zo mooi!!. blijkt wel weer, stukjes papier niet weggooien, kun je altijd nog weer een mooie kaart van maken zoals deze.
groetjes Alma

Alexandra zei

Weer een leuk kaartje en altijd handig om deze op voorraad te hebben liggen.

Anneke zei

Heel erg mooi en een lief kaartje. En dat bijtje, zo schattig daar bovenop de bloem! Hoe jij de achtergrond hebt gedaan past heel mooi bij het geheel!

Bernadet zei

Wat een superleuk kaartje.
Leuk ook zo met die bijtjes.

Femminde zei

Nee is super zo!! Helemaal niet weggooien zo'n mooie achtergrond. En tof afgemaakt met die mooie bloem en dat bijtje.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Lief met dit kleine bijtje. Mooie achtergrond en leuk in de gele kleur. Zou zonde geweest zijn hier geen kaartje mee te maken 😊 Groetjes, Gina

Femmy zei

Super Els, groetjes Femmy

Kitty zei

Ahhhh, die bijtjes zijn zo leuk, en helemaal in combinatie met de grote bloem, prachtkaartje weer Els!

Blankina zei

Wat een super lieve kaart en nog bedankt voor het bezoekje aan mijn blog Blankina