26 september 2023

Krimpalbumpje

 Hallo allemaal,

Zaterdag ben ik naar een workshopdag geweest van Connie,  Titie en Brenda en ze bedenken elk jaar weer een leuk project  wat je wel in 1 dag klaar kunt maken, maar er valt soms zoveel te kletsen dat het project niet klaar komt. 

Dit keer  is het bijna gelukt en hoefde ik thuis nog maar weinig te doen. Het heet een krimpalbumpje, omdat de pagina's van groot naar klein gaan als je deze open maakt. Eigenlijk moesten de pagina's in een vierkant naar binnen vouwen, maar op deze manier vond ik het leuker en komen de foto's niet over elkaar. 






  • Dankjewel voor jullie bezoekje en de leuke reacties  tot een volgende keer. 

17 opmerkingen:

Elly zei

Wat een gave creatie is dit! En op deze manier vind ik hem juist mooi, gewoon ook even wat anders.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Super leuk is je creatie geworden!

Gerrina zei

Zal heel gezellig geweest zijn! En een leuk album ook! Groetjes, Gerrina

karin zei

Heel mooi gemaakt dit album. Prachtig!
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een ontzettend leuk album Els, heel mooi geworden en wat gezellig om dit zo samen te maken.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat gaaf gedaan ziet er prachtig uit Els

gr karin

Ilonka zei

Wat een prachtige creatie.
Groetjes Ilonka

Femmy zei

Wauw Els, prachtig en een leuke draai heb je eraan gegeven. Groetjes Femmy

Alexandra zei

Had nog nooit gehoord van een krimpalbumpje, dacht eerst dat er iets met krimpie dimpie gedaan zou zijn ofzo, haha. Leuk albumpje, vrolijk zo met die bijtjes.

Scraptastisch zei

Dit is echt heel leuk Els, dit heb ik nog niet eerder gezien! Een hartstikke leuk albumpje geworden Els!
xx Gerie

Kitty zei

Geweldig wat een leuk albumpje weer Els. Heerlijke zonnige kleuren en leuk papier. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat je iets met krimpiedinkie gedaan had.

Marjan zei

Wat een enig albumpje, heel mooi gemaakt en ook origineel! Dat kletsen en knutselen tegelijk gaat bij mij al helemaal niet :)

Anita zei

Wat een superleuk albumpje, grappig zo van groot naar klein.
Je kunt er ook nog eens lekker veel in kwijt.
Ik start binnenkort met een levensloop album, wel een klus maar leuk om te doen.

Groetjes
Anita

Anita van Merode zei

Heel gaaf project, was vast erg gezellig ook.
Groetjes Anita

Femminde zei

Wat een super album Els!! En zo mooi die voorkant. Zo tof die hexagons met die bijtjes.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een superleuk albumpje!! een en al gezelligheid denk ik zo met elkaar bezig zijn.
ik heb een x aantal posts van je gemist.
gr Alma

Anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.