17 november 2023

Kerstkaarten.

 Hallo allemaal,

Dit jaar ben ik echt te laat begonnen met kerstkaarten maken.
normaal begin na de zomervakantie, maar dat liep dit jaar toch iets anders. 

Ik kwam een paar leuke papiertjes  van enkele jaren geleden tegen 
die al met inkt in de embosfolder waren geweest. 
Deze papiertjes vond ik toen te mooi om weg te gooien  en samen met
 pinterest heb ik daar deze kaarten mee gemaakt.

Op de basis kaart heb ik eerst wat achtergrond stempels  gezet 
met een lichte kleur grijs. Toen de vierkantjes geponst en wat beïnkt.
 en opgeplakt en op 2 kaarten  een poinsettia  erop gedaan.

 



En zo heb ik toch mooi deze restjes weg gewerkt.

Gelukkig heb ik inmiddels 2/3 van de kerstkaarten klaar en heb nog  zo'n 20 te gaan, 
dus dat schiet lekker op.


Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost. 
Groetjes, Els

17 opmerkingen:

Elly zei

Mooi gedaan met de restjes en is het een mooie set kaarten geworden.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn je kaartjes geworden
grtjs,martina

karin zei

Mooi gemaakt met die restjes dessinpapier. Prachtige poinsettia erop.
Groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

oh.. wat een mooie serie en dat van restjes. leuk idee die derde met cirkels in de achtergrond.
gr Alma

alma.heijenk@gmail.com zei

ik zie nu dat ze alle drie iets in de achtergrond hebben...

Marjan zei

Wat een mooie manier om die inderdaad mooie papiertjes met embossingfolder effect te verwerken, het zijn heel gave kaartjes geworden! Succes nog met je inhaalslag en als het niet lukt, zou ik me maar niet druk maken :)

Je@net zei

Wat zijn ze mooi geworden, Els!

Alexandra zei

Een leuke serie kerstkaarten en altijd fijn als je ook zo je restjes kan gebruiken.

Scraptastisch zei

Hoi Els,
Hele gave embossing op je kaartjes en natuurlijk met inkt! Er zijn ook mooie kaartjes te koop hoor Els, geen druk op de ketel! Ik stuur al jaren een mix van zelfgemaakt en gekocht! Ik merk ook dat er minder kaarten verstuurd worden door de jongere generatie, ook prima!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

super mooie serie kaarten heb je gemaakt Els.

gr karin

Kitty zei

Ooo dat zijn zeker mooie restjes! En mooie kaarten!
Pinterest is geweldig he Els?

Gerrina zei

Heerlijk als je zo je mooie papieren op kunt maken! (Ben ik helemaal voor... zoals je weet) Ze zijn mooi! Fijn weekend!

Anita van Merode zei

Heel leuk gedaan zeg, zo komen de restjes ook eens aan de beurt om op te maken.
Groetjes Anita

Femmy zei

Wat een leuke serie kerstkaarten Els, elke kaart met de vierkantjes is weer anders, erg leuk gedaan.
Groetjes Femmy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat papier had je zeker al mooi bewerkt met inkt en embossing folders. Gelukkig dat je het bewaard hebt Els en ik vind dat je er nu drie hele mooie kerstkaarten mee gemaakt hebt. Het zijn stuk voor stuk plaatjes om naar te kijken.
Lieve groetjes Miranda

Thamar, zei

Je hebt weer een top kaartje gemaakt.

Trijntje zei

Wat een leuke zijn dit.mooi met de poinsettia.leuk om de randen wit te maken..Groeten Trijntje