21 december 2023

Kerstdoosjes

Hallo allemaal,

Voor de kerst is het altijd leuk om voor enkele mensen wat anders te maken dan 
een kaart en zo kwam ik het leuke pakket van Jaap de Wouw tegen.
Heel mooi kerstpapier en leuke sjablonen om een doosje te maken.
dit eerste doosje is een model van Facebook Kimya
een makkelijk modelletje dat zo klaar is met dit mooie papier 




Dit tweede doosje is nog sneller klaar want het is een sjabloon omtrekken 
met een potlood,  uitknippen en vouwen. Zo makkelijk. 





Dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende keer,. 
Groetjes, Els





 

10 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh....wat een prachtige weggevertjes heb je zo voor kerst gemaakt, Els!

KarinsArtScrap zei

prachtige verpakking zo Els, super mooi....gr karin

Diny zei

Prachtige doosjes heb je gemaakt Els....en je kaart hieronder vind ik ook heel erg mooi!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke doosjes heb je gemaakt. Ziet er gezellig uit.. ik heb zover ik weet nu ook alle kerstkaarten op de bus gedaan… Het schrijven is ook altijd nog een klusje. Gelukkig maak ik het hele jaar kerstkaarten.. ik wil jou vanaf hier alvast fijne kerstdagen wensen en bedanken voor alle leuke blog berichtjes. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Allebei mooi! En die 1e is echt apart! Mooi hoe jij telkens wat heel anders laat zien! Groetjes, Gerrina

Anita van Merode zei

Prachtige kerstdoosjes, de ontvanger gaat er vast blij mee zijn. Staat erg feestelijk.
Fijne kerstdagen.
Gr Anita

Femmy zei

Super doosjes Els, mooi papier, groetjes Femmy

Alexandra zei

Wat een lieve weggevertjes, doosjes zijn ook altijd wel leuk om te maken.
Fijne eerste kerstdag.

Kitty zei

Hee, deze heb ik even gemist. Wat eenl euke doosjes Els, wat heb je er weer veel zorg aan besteed.

Epie zei

Prachtige doosjes hebben jullie gemaakt 👍
Fijne jaarwisseling alvast, grtjs Epie