27 september 2012

theezakjes swap



Op het Millies forum heb ik mee gedaan aan een theezakjes swap en dat is echt leuk om er aan mee  te doen.
 Deze bovenste had ik gemaakt voor Marian. Bovenaan staat een mapje waar 2 theezakjes in zitten en aan de binnenkant heb ik nog een gedichtje gemaakt met embospoeder.  Linksonder een zelf gemaakt  'lucifer'doosje met 3 reepjes chocolade erin en rechts  nog een verpakking gescrapt met wat bedeltjes die ze graag wilde hebben.
Dit theezakjes mapje heeft Marian voor mij gemaakt en prachtig hoe de kleuren van de verpakking en het theezakjes zijn verwerkt. Hieronder is de binnenkant en ziet er ook al zo mooi uit. Ook verwende Marian mij bedels die ik nog niet had. super hoor!

Hoop dat jullie het ook leuk vinden en bedankt voor het kijken.
Tot een volgende keer.
 

13 opmerkingen:

marika zei

dag Els,wat heb je dat weer mooi gemaakt zeg.Echt heel mooi en leuk om te krijgen.
Ook het kadootje wat jij kreeg ziet er erg leuk uit

groetjes,Marika

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Wat leuk zo'n theezakjes swap en..bedeltjes heb je natuurlijk nooit genoeg...het ziet er allemaal heel mooi uit..

Liefs Ans

Anneke. zei

Beide mapjes zijn héél mooi, Els. Leuk om als kleinigheidje aan iemand te geven. Ga je nog naar de beurs in Hardenberg?
Groetjes Anneke.

Unknown zei

Wat heb je het weer mooi gemaakt heerlijk om te krijgen,
groetjes Coby

Judith zei

Gezellig, zo een swap! Een beetje mocht ik meegenieten (-;
Ik vind jouw setje super leuk! Als verrassing ook nog chocolaatjes...
Ga je trouwens naar de beurs in Hardenberg? Dora (dora-knutselhoekje) heeft twee toegangskaarten gewonnen en ik mag mee (-:

Jacquelien zei

Wat een leuke cadeautjes! Erg leuk m wegg te geven.

Groetjes Jacquelien

Thamar, zei

hoi hoi

wat mooi allemaal echt gaaf.
leuk cadeautje

gr Thamar

martina's kaartjes zei

heel geslaagd ! mooi !
grtjs,martina
x

Jeannette zei

hoi Els, wat een gave kadootjes, zowel om te geven als om te krijgen en zo maak je van ieder aardigheidje toch weer iets heel aparts, een heel erg leuk iedee, groetjes Jeannette

Unknown zei

Leuke swap altijd weer afwachten hoe het uit pakt.
groetjes,lean

Sandra1968 zei

Beide zien er geweldig leuk uit!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een leuke swap heb je gemaakt. Een erg leuke swap ook terug gehad. Dat is altijd afwachten. Maar beide zeer geslaagd!

Kitty zei

Mooie mapjes, zowel die je gekregen hebt als die je gemaakt hebt. Het was een superleuke swap vond ik :)