27 maart 2015

Een baby

 
Deze labelkaart heb ik gemaakt met een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo en was erg leuk om te maken. Op deze babykaart heb ik kraft papier en designpapier Pretty paper bloc  van Marianne Design gebruikt.
 
Het meeste kraftpapier heb ik  een wit randje gegeven met structuurpasta  dat ook van Dutch Doobadoo is en ik vind dit een fijne pasta om mee te werken en is lekker snel droog. Het plaatje heb ik van internet en geprint op linnen. De letters die in het papierblok zitten uitgeknipt en toen op het kraft geplakt met een stukje jute erbij en een leuke veiligheidsspeld charm.
 
 Hier nog een detail foto

 
Deze babykaart wil ik graag mee laten doen met Hobby Nu
 

11 opmerkingen:

Unknown zei

wat lief, de afbeeldig van dat kleintje hing jaaaaaaare op mijn kinderkamer, leuk om het hier terug te zien

martina's kaartjes zei

wat een lief en leuk kaartje ! mooi gemaakt, al die laagjes opeen
fijn weekend,
grtjs,martina
x

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!

Margo zei

Prachtige labelkaart en wat een mooi plaatje heb je erop !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat lief! Een erg mooie kaart, Els!

Anneke. zei

Wat een lieffie en ook zo mooi afgewerkt.
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Prachtig Els, mooi samengesteld en ondanks dat er veel op zit heb je er één geheel van gemaakt, knap! Fijn weekend!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Je hebt een prachtige tag gemaakt, leuk plaatje, mooi met de grote letters..
liefs Ans
p.s. ik red het niet om elke week een kerstkaart te maken..mijn hand werkt niet zo mee..

Alida zei

wat een leuk kaartje zo als tag, mooi dat kraft met blauw, eens wat anders dan een standaard babykaartje.

Kreatief met Maria zei

Mooi label, ziet er mooi uit.
Groetjes Maria

Jeanette zei

Wat een prachtige baby label. Druk maar het pas goed bij elkaar allemaal. Leuk gedaan!