9 oktober 2016

IJskoude Wintergroetjes

Gisteren weer een hele gezellige demodag gehad  bij Stuifzand allerhande in Zuidwolde en
dit keer mocht ik met de Marianne Design artikelen  werken. Wat zijn dat toch mooie en leuke materialen en de plaatjes zijn ook weer schitterend mooi.  

Deze kerst sok met de Dutch Doobadoo sjabloon gemaakt en een wat oudere mal gebruikt waar deze schattige vosjes zo mooi op passen. Het ribbelkarton heb ik iets bewerkt met structuurpasta.
 Jammer dat we op deze foto niet kunnen zien dat de tekst kerstboom op zilver karton is gestempeld  en in de kerstboom heb ik de schattige kleine kerstballen gehangen en er een draadje doorheen geregen.

Hier onder nog een IJskoude wintergroetjes kaart met een slee,  vosje en die schattige kerstman gemaakt.

 En nog een Merry Chrismas kaart met kerstboom en weer die schattige kerstballetjes aan een zilverdraadje gehangen en opgeplakt. Met deze kerstboom malletjes kan je ook een heel lief engeltje maken.

Vorig weekeinde ben ik naar de beurs geweest en heb er dit mooie metal-look kaartje gemaakt met gilding wax en  de vlinder met een ander wax en ik ben helaas die naam alweer vergeten.
Het was dus een zwart kartonnetje die je met 3 kleuren wax  bewerkt. 


Bedankt voor je bezoek en tot een volgende keer.

14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaarten, Els!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
mooie creaties heb je gemaakt, leuk is de sok,het plaatje van de vosjes is super..ook je kerstboom kaarten zijn erg mooi, de nieuwe poinsettia is echt heel mooi..
groetjes,
Ans

Sylvia zei

Prachtige creaties, Els.Lieve vosjes op het kerstsokje en de waxkaart vind ik geweldig.Heel mooi gemaakt.

Groetjes, Sylvia.

Erica ♥ zei


Jeetje wat heb je mooie kaartjes gemaakt,
die plaatjes van die vosjes zijn zo leuk,
en ook die anderen die op dat vel zitten.
Mooi allemaal ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Vervoer}

martina's kaartjes zei

wat een superleuke reeks heb je hier weer ! en ja hoor, hier ook een fan van marianne design materialen hoor ! =)
grtjs, martina
x

Kreatief met Maria zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten Els. Allemaal verschillend en erg mooi.Wat gaaf dat je met deze artikelen mocht werken. De metal-look kaart is weer eens heel iets anders, maar ook leuk.
Groetjes Maria.

Gerrina zei

Leuk die aparte vorm van de 1e kaart, maar nog leuker vind ik de aparte kleurencombinatie op je volgende kaarten! Blijf er naar kijken...!
Met zo'n kaart in een andere techniek als dat je thuis doet terug komen is altijd leuk; zo gaaf als je uit je comfortzone gaat! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

Superleuke kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Wat heb je er veel gemaakt en wat leuk dat ze allemaal zo anders zijn! Gaaf hoor, die metal look en zo schattig vind ik het kaartje met de vosjes en die met sneeuwpopje! Mooie serie kaarten, Els!

Dora zei

Mooie serie kaarten.

Scraptastisch zei

Wat had je een mooi demo model gemaakt Els! De dames werden hier vast enthousiast van het is een gezellige boel geweest denk ik! Maar ook je versierde kerstboompjes met de kleine kerstballetjes vind ik zoooo leuk!
Marianne Design heeft weer hele leuke stansen uitgebracht. Ik vind al je kaarten prachtig! En de techniek met de wax, heb ik ook op de beurs gezien in Rijswijk....duur spulletje, maar heel leuk om te proberen denk ik!
Veel knutsel plezier weer!
xx Gerie

Alexandra zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt tijdens de demo. Heb die met de kleine kerstballen ook, goed idee van je om ze op te hangen met een dun touwtje.
Wat een leuke kaar heb je gemaakt op de beurs, hihihi.
Vond de wax ook zeer prijzig. Volgens mij krijg je met de viva gold hetzelfde effect en die is flink wat goedkoper.

Kitty zei

Wat een hoop kaarten Els, en wat veel prachtigs, ik weet gewoon niet waar ik kijken moet! Super!

Jeanette zei

Jee wat heb ik veel gemist! Deze kerstkaarten zijn geheel in mijn stijl, ik vindt ze dus ook prachtig!!