26 oktober 2016

Kerst kaart


Een paar weken geleden zag ik bij Martina's kaartjes  een Z fold card en heb op pinterest even gezocht hoe het precies in elkaar zit.  Het is heel eenvoudig en vooral leuk om te maken.   

Het fluweel poeder van Joy  is ook zo'n leuk spul om op je kaarten te gebruiken. 
De ster met goud fluweelpoeder gemaakt en de boomjes en molen met wit fluweelpoeder.
Zaterdag mocht ik  een demo geven met Amy design materialen. 


De kerst-belletjes met paars fluweelpoeder.


De grote ster heb ik 1 x met fluweel gemaakt en 2 x van gewoon kaart karton en alle 3 op elkaar geplakt. Dan nog een ster gestanst en die aan de achterkant van de smalle reep geplakt en daarna de ster met 3 lagen erop gedaan. Lekker stevig zo.


Tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

Margo zei

Erg mooi gedaan Els ! Leuk dat fluweelpoeder !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een prachtige kerstkaart, Els!

Sylvia zei

Prachtige kerstkaart, Els.Superleuk model en heel mooi afgewerkt.Mooi gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

Dora zei

Gaaf, prachtige kaart!!

Marjan zei

Prachtige kaart in dit leuke model. Mooie tinten koos je en goed afgewerkt zoals altijd bij jou. Erg leuk dat Hollandse winter thema.

Annemarie zei

Erg mooi gemaakt Els!

Gerrina zei

Wat een mooie strakke vorm is dat! En weer zo mooi afgewerkt; elegant geworden! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Ze blijven steeds maar iets nieuws verzinnen hè Els...fluweel poeder???
En we hebben al zoveel! De rem zit nu echt op mijn knip!!!
Maar je kaartje is heel erg mooi, leuk om zoiets op te kunnen zoeken via internet!
xx Gerie

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje Els zooooo een gaaf modelletje en super leuke details erop...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
je hebt een gave Z-fold card gemaakt, deze versie kende ik nog niet, ik heb er vandaag ook één gemaakt, maar helemaal anders..
Je hebt mooie, zachte kleuren gebruikt, mooi fluweelpoeder..
groetjes,
Ans

Hetty zei

Hoi Els, wat een mooi model kaart is dit!
Heel mooi gemaakt ook!
Fluweel poeder ken ik niet, maat het lijkt wel heel mooi!

Groetjes Hetty

Alexandra zei

Leuke kaart!