7 mei 2018

Beker in verpakking



Voor een jarige buurman heb ik een beker en een zakje wine gums  gekocht en hier een cadeautje van gemaakt  





Hier heb ik de mooie lieve Knuffel stempel van Anne Gretha bij geplakt 
Ik heb  hiervoor het handige grote Joy kraftpapier  van 50 x 35 cm gebruikt. 
Het mooie papier van Studio Light 'So Spring' dat ik hier en daar nog heb gestempeld.
En op de label heb ik de super mooie nieuwe  malletjes gebruikt van Marianne Design, want die had  ik voor mijn verjaardag gekregen.

Je kan de hele maand nog meedoen met de Knuffel Challenge van Anne Gretha Design 

Groetjes Els en tot een volgende keer. 


7 opmerkingen:

Anneke. zei

Heel erg mooi, Els!
Groetjes Anneke

Hetty zei

Een heel leuk doosje Els!
Wat leuk dat je ook weer in blogland bent.

Groetjes Hetty

Sylvia zei

Heel mooi doosje voor de jarige buurman,Els.Superleuk gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

Annerieke zei

Wat een mooie verpakking Els, leuk ook met het venster erin.

Oeneke zei

Wat een leuk cadeautje Els. Mooi met die stansjes

Marjan zei

Door mijn vakantie had ik nog niet gezien dat je weer aan het bloggen bent, leuk dat je er weer bent! Leuk ook dat je mij ook weer bezoekt daar, zeer gewaardeerd. Ik heb je creaties terug gekeken, mooi allemaal Els! Prachtige achtergrondjes ook. Fijne dag nog, het is mooi weer.

Thamar, zei

gaaf cadeau Els je hebt er weer een plaatje van gemaakt. En wat leuk dat je weer in blogland bent.